У Китаї знайдені останки невідомого раніше динозавра

Китайські вчені виявили останки раніше невідомого виду динозаврів, що відносяться до класу хижих тетроподів.За інформацією Академії наук Китаю, останки доісторичного ящура були знайдені на території південно-західної провінції Юннань. Палеонтологи знайшли скам'янілі останки раніше невідомого виду на початку вересня і практично місяць займалися їх отриманням. За словами Донга Жіміна, фахівця з палеонтології і палеоантропології Академії наук Китаю, новий вид мешкав на території Китаю приблизно 180 млн. років тому під час раннього юрського періоду. Судячи з аналізу кісток, вид був близьким родичем сімейства ящурів Coelophysis. Як зазначив Донг Жімін, новий вид був приблизно 120 см завдовжки і близько 70 см заввишки, окрім того він мав довгу шию і надзвичайно гострі зуби. Всі попередні представники Coelophysis також були невеликих розмірів і виключно хижаками. Щоправда, більша частина останків Coelophysis знайдена на території Північної Америки. Більшість Coelophysis жило на нашій планеті в самому кінці тріассового періоду. Китайські вчені повідомляють, що детальний аналіз останків все ще триває. Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у Польщі палеонтологи виявили сліди динозавра, вік яких складає близько 250 мільйонів років.

За матеріалами CyberSecurity