Віцепрем'єр Федоров: традиційного поняття "пресслужби" не має існувати

Поділитися
Віцепрем'єр Федоров: традиційного поняття "пресслужби" не має існувати © Прес-служба Кабміну України
За словами Михайла Федорова, метою має стати формування позитивного образу політика чи державного органу.

Віцепрем'єр-міністр та міністр цифрової трансформації Михайло Федоров хоче знищити традиційне поняття "пресслужба" в контексті комунікації державних органів. Про це він повідомив на своїй сторінці у Facebook.

"Хочу кардинально змінити підхід до комунікації державних органів. Традиційне поняття "пресслужби" має припинити існувати. Формування "позитивного образу політика/органу", - повинно перестати бути метою. Основне завдання комунікації в цей історичний період - пояснити максимальній кількості людей - куди ми рухаємося, на що спрямовані наші реформи, навчитися заміряти проміжні результати, отримувати зворотний зв'язок, чути "клієнтів" (для кого робиться реформа), покращувати процеси", - йдеться у повідомленні.

За його словами, описати нову стратегію комунікації можна словом "залучати". Федоров зазначив, що "залучати не для хайпа, а для отримання якісного зворотного зв'язку і створення команди "амбасадорів" проєкту. Транслювати шлях трансформації". Віцепрем'єр додав, що зараз триває етап формування команди комунікації.

Федоров написав кілька порад для себе, згідно з якими, на його думку, варто змінювати пресслужби:

- відійти від поняття традиційної пресслужби, коли журналісти живуть своїм життям, CMMщики своїм, прессекретарі своїм;

- почати з чіткої стратегії. Конкретні KPI. Наприклад, кількість згадок проекту "цифрова грамотність" має зрости до 6000 в день, при цьому тональність повинна бути "позитивна" на рівні не менше 70%. Зібрати зворотний зв'язок в розмірі 1000+ розгорнутих повідомлень на рахунок конкретного проекту для подальшого аналізу;

- бути швидшим, знімати трансляції та влоги;

- брати людей в команду комунікації з відсутністю досвіду в політичній/державній сферах;

- у кожної появи в ЗМІ має бути чітка мета: розуміти аудиторію, дати цінність, закликати до дії, а не розповідати про "успішний успіх".

- кожен пост, відео, вихід в ЗМІ - думати про користь для тих, хто читає.

Раніше Михайло Федоров звинуватив Державну службу спеціального зв'язку та захисту інформації України в корупції і непрофесіоналізмі та пообіцяв жорсткі розбірки.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі