Чиновникам стане складніше ігнорувати скарги українців

Поділитися
© Андрій Товстиженко, DT.UA
Кабінет міністрів удосконалив порядок діловодства за зверненнями громадян. Відповідні зміни до інструкції з діловодства, проект яких був розроблений Міністерством юстиції, були прийняті 19 січня, на засіданні Кабміну. Про це повідомляє прес-служба Мін'юсту.

Як повідомив Міністр юстиції Олександр Лавринович, зміни внесені для усунення недоліків, які виникли під час практичного застосування Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Цей документ, згідно з постановою Кабінету міністрів від 14 квітня 1997 року, застосовується в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, а також у засобах масової інформації.

Кабінет Міністрів вніс зміни до пункту 2 зазначеної Інструкції, зобов'язавши надавати громадянам, які подали звернення до органів влади або організації всіх форм власності, копії таких звернень з проставленим на них штампом із датою надходження і вхідним номером звернення.

Передбачається, що це сприятиме ефективності реалізації конституційного права громадян на звернення та покращить ведення діловодства за зверненнями громадян.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі