Кількість інтернет-магазинів стрімко зростає: основні причини їх популярності - Новини компаній - dt.ua

Кількість інтернет-магазинів стрімко зростає: основні причини їх популярності

19 грудня, 2018, 14:14 Роздрукувати

Сперечатися з фактом того, що інтернет-комерція процвітає, просто безглуздо - кількість магазинів, що функціонують в онлайн-форматі, зростає нестримними темпами. Більш того, споживачі все частіше віддають перевагу саме віртуальному шопінгу. Покупки в режимі онлайн виграють в силу багатьох факторів - перш за все, вони дозволяють економити час і позбавляють від тиску будь-яких зовнішніх факторів (будь то банальний поспіх або ж настійні рекомендації з боку консультанта в магазині роздрібної торгівлі).

5 причин зростання популярності онлайн-магазинів

Поява все більшої й більшої кількості інтернет-магазинів обумовлена підвищенням живого інтересу до них з боку потенційних клієнтів. Віртуальний шопінг стає невіддільною частиною життя активних користувачів мережі. Серед причин стрімкого зростання популярності онлайн-магазинів варто згадати:

  • Високий рівень організації. В умовах активної конкуренції сучасним віртуальним магазинам доводиться докладати зусилля, щоб утриматися на плаву. Тому сайти торгових точок характеризуються простим і доступним інтерфейсом, наявністю зручних систем навігації та пошуку, великою кількістю корисної інформації. Наприклад, яким повинен бути "правильний" з точки зору клієнта інтернет магазин точно знають в мережі Мойо.
  • Підвищений рівень комфорту. Робити покупки, не виходячи з дому - давня мрія затятих супротивників тривалого шопінгу в традиційному його поданні. Замовити будь-який товар в інтернет-магазині можна всього в кілька кліків, при цьому практично не відволікаючись від важливих справ.
  • Можливість економії часу. Як уже згадувалося вище, багато користувачів люблять електронні торгові майданчики саме завдяки економії вільного часу. Як показує практика, кілька годин, які зазвичай йдуть на забіг по магазинах, можна витратити з більшою користю.
  • Індивідуальний підхід до клієнтів, консультації та інформаційне обслуговування. Більшість поважаючих себе інтернет-магазинів забезпечує злагоджений зворотній зв'язок зі споживачами. Здійснюється він через спеціальні форми на сайтах, гарячі лінії або ж за допомогою обміну електронними повідомленнями.
  • Можливість порівняння вподобаних позицій і цін на них. Практично у всіх сучасних віртуальних магазинах використовуються системи фільтрів, які й дозволяють сортувати товари за певними параметрами, виключати зайві варіанти та проводити порівняння відразу декількох позицій каталогу.

Комфортний шопінг сьогодні в пріоритеті, тому кількість інтернет-магазинів збільшується прямо пропорційно зростанню армії шанувальників віртуальних покупок.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №22-23, 15 червня-21 червня Архів номерів | Зміст номеру < >