Американці оцінили нашу горілку - Новини компаній - dt.ua

Американці оцінили нашу горілку

11 квітня, 2017, 10:00 Роздрукувати

У Нью-Йорку "Хортиця" завоювала золоті медалі "Great Value" і оцінки "добре" від професійного журі.

Бренд "Хортиця" в черговий раз став призером щорічного міжнародного дегустаційного конкурсу Ultimate Spirits Challenge. В цьому році в Нью-Йорку "Хортиця" завоювала золоті медалі "Great Value" і оцінки "добре" від професійного журі.

Продукція бренду отримала відмінні рекомендації. За підсумками конкурсної дегустації всі члени авторитетного журі відзначили м'якість і неймовірну питкість "Хортиця", чистоту і тонкий смак, насичений свіжістю.

Виробники "Хортиця" відзначають, що досягти таких результатів вдалося завдяки використанню спирту нового покоління "Пшенична сльоза" і артезіанської води. Спирт "Пшенична сльоза" виготовляється з добірної пшениці за особливою технологією, відрізняється рекордною чистотою і використовується ексклюзивно "Хортиця" для виробництва в промислових масштабах. Також продукт додатково очищається при наливанні через італійський дозатор з срібним ефектом металізації, тим самим ще більше покращуючи свої властивості. Сьогодні такий інноваційний дозатор використовується виключно для продукції бренду "Хортиця" і його неможливо підробити - підкреслюють експерти.

"Хортиця" показала зростання на американському ринку і стала найбільшим експортером української горілки в США. А в квітні 2016 року зміцнила свої позиції, увійшовши в найбільшу торгову мережу на західному узбережжі Америки - BevMo!

Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0