Вражаючі шопінг-адреси

Поділитися
Усім відомо, що шопінг належить до найулюбленіших жіночих хобі. Відповідно до опитувань, шопінг-тури — це для жінок релакс і улюблене заняття...

Усім відомо, що шопінг належить до найулюбленіших жіночих хобі. Відповідно до опитувань, шопінг-тури — це для жінок релакс і улюблене заняття. Чоловіки ж, навпаки, шукають ресторани й можливість десь посидіти, щоб не заважати своїм дружинам скуповуватися. Дружини, які не хочуть остаточно відбити у чоловіків бажання займатися шопінгом, повинні один раз запропонувати їм переглянути список найкращих світових магазинів. Тому що ці шопінг-центри приголомшують не тільки неповторною архітектурою, а й надзвичайним вибором та кулінарною вишуканістю.

Причому для занурення у світ прекрасного й ексклюзивного нашим співвітчизникам уже не обов’язково виїжджати за кордон. Адже відтепер в топ-десятці від авторитетного німецького видання Die Welt Besten, розміщеній на сайті Welt Online (//besten. welt. de/spektakulaeres+shopping), є й київська адреса…

10 Corso Como Мілан

У 10 Corso Como зазвичай сподіваються знайти відомі іменні марки. Але тут немає речей от кутюр, тут є просто найкращі дизайнерські речі не дуже відомих марок з усього світу.

Оазис спокою у столиці моди. Якщо в такому мегаполісі стилю, як Мілан, відкрито магазин, котрий рекомендується в усьому модному світі, це щось означає. Карла Соццані, сестра шеф-редактора італійського Vogue Франкі Соццані, 1991 року відкрила за адресою 10 Corso Como магазин під такою ж назвою. Концепт, який базується не на відомих марках, що трапляються в Мілані на кожному красивому розі, вражає. Аби потрапити в асортимент магазину Соццані, не обов’язково бути знаменитим брендом. Соццані сама робить бренди знаменитими. Те, що тут лежить на полицях, промовляє саме за себе. В асортименті одяг для чоловіків, жінок, аксесуари, дизайнерські меблі, предмети інтер’єру. У схожому на ринок внутрішньому дворику розміщуються галерея мистецтв Карли Соццані, її книжкова крамниця та кав’ярня для розслаблення після купування.

Prada Токіо

Є описи модних бутиків, після яких відразу стає зрозуміло, що йдеться про незвичайні магазини.

У світі моди існує великий попит на ексклюзив, як і на магазини з особливими концептами, тому марки відкривають так звані Concept Stores, Flagship Stores, а також Image Stores. Одне з таких вагомих визначень вибрала собі Prada, яка створила магазин під назвою «Епіцентр». Справді, важко назвати будинок вартістю 90 млн. євро в Токіо просто магазином. Відповідають за вражаючу форму споруди архітектори Херцог і де Мейрон, відомі проектом футбольного стадіону в Мюнхені. У Токіо вони вибудували для Prada гігантську вежу, яка віддалік скидається на крижаний куб неймовірних розмірів. Приглянувшись, можна бачити, що будівля складається з прямих і опуклих скляних форм та діагональних перетинів. А всередині — низка органічних переходів та форм, у яких виставлено вироби Prada.

Colette Париж

Незабутнє враження справляють перші відвідини Colette. Відвідувачів бентежить відсутність назви магазину при вході.

Всередині витає аромат фруктів, спеціально створений для цього екстравагантного французького магазину. Така ж приємна, як і запах, атмосфера. Список представлених марок розлогий і хвилюючий. Кілька прикладів: Allegri by Viktor & Rolf, Bless, Burberry Prorsum, Comme des Garcons, Eva Herzigova, Hussein Chalayan, Jeremy Scott, Lutz & Patmos, Y3. Самі тільки імена на футболках багатообіцяючі. Вони називаються Fucking Awesome, Goodenough, Heroin and Ice Cream. Colette постійно співпрацює з молодими дизайнерами і пропонує лімітовані колекції. Якщо Скарлетт Йоханссон працює з Reebok, можна бути впевненим, що цю колекцію буде представлено в Colette. У цьому ексклюзивному магазині пітніють від хвилювання долоні навіть у стріляних шопінг-профі.

Harvey Nichols Стамбул

Взагалі-то, палац моди Harvey Nichols — британський витвір, заснований 1813 року. У шикарному лондонському районі Knightsbridge.

Чому б у такому разі цьому знаменитому бренду, який має п’ять модних магазинів у Сполученому Королівстві, не відкрити ще один в іншому кінці світу? Сказано — зроблено! Після Riyadh у Саудівській Аравії протягом кількох років було відкрито шикарні філії в Гонконгу, Дубліні й Дубаї. Після вересня 2006 року у планах Harvey Nichols з’являється Стамбул. На вражаючих 8000 м2 у колишній столиці Туреччини тепер триває те, що так вдало розпочалося у Великобританії. Дизайнерські речі ексклюзивних модних марок, вишукані парфуми та есенції, багатообіцяючі новинки косметики й гарні об’єкти декору гарантують тривалу насолоду від покупок. Тут також подбали і про релаксацію: у гурман-магазині, кав’ярні або ресторані стомлені покупці можуть відновити сили.

Dover Street Market Лондон

Порівняно з Міланом або Парижем, Лондон — найвідособленіший Fashion-мегаполіс. Схоже, що жителі англійської столиці змовилися вибирати все найбільш альтернативне й навіжене.

Тому було цілком логічно для японки Реї Кавакубо, фундаторки й дизайнера авангардної марки Comme des Garcons, вибрати це місто. Одна половина магазину належить Comme des Garcons, друга — іншим екстравагантним маркам. Серед них: E+J, Marti Margiela, John Galliano, Dior Home, Raf Simmons, Ann Demeulemester. Для реконструкції будинку Кавакубо звернулася не до архітекторів, а до різноманітних дизайнерів. Єдине правило під час ремонту звучало так: «Немає жодних правил, головне — щоб не було нещасних випадків». У Dover Street Market поєднуються мода, мистецтво й дизайн в атмосфері приємного хаосу.

Daslu Сан-Паулу

Багато що відбулося протягом останніх десятиліть у шикарному будинку Daslu в Сан-Паулу.

Магазин, що у 60—70-ті роки починав із продажу бразильського одягу, в 90-ті перетворився на топ-магазин інтернаціональної моди в Південній Америці. Першою знаменитою маркою, яка повірила в цей магазин, стала Chanel в особі її представника в Бразилії Еліани Піви де Албукерку Траншезі. Услід за нею невдовзі пішли Christian Dior, Dolce&Gabbana, Prada, Gucci. Для чоловіків в Італії замовляли колекції Ermenegildo Zegna, Salvatore Ferragamo, а також Church Shoes в Англії. Нині в магазині пропонують дорогі ювелірні прикраси, годинники, косметику, подарунки, а також власний гламурний часопис. На початку цього тисячоліття ексклюзивний асортимент узяв нову імпозантну вершину Сан-Паулу. Особливою послугою є можливість для вишуканих гостей прилетіти вертольотом і приземлитися на вертолітний майданчик при магазині.

Departmentstore Quartier 206 Берлін

Перш ніж відкрити свій магазин 1997 року, власниця Departmentstore Quartier 206 Анна Марія Ягдфельд мала чітке уявлення про те, як виглядатиме магазин її мрії.

Асортимент повинен явно відрізнятися від асортименту інших магазинів Німеччини. Тому Ягдфельд сіла в літак і протягом кількох місяців відвідала різні куточки світу, щоб вибрати найбільш підходящі одна одній колекції — майбутню основу для її Departmentstore. Пошук міжнародних колекцій, яких у Німеччині поки що не можна купити, все ще триває. Полюють не тільки на дизайнерську моду, моду от кутюр, відомий авангард і популярні марки, а й на аксесуари, косметику, ювелірні прикраси, книжки, предмети мистецтва, квіти та предмети інтер’єру. Речі, за котрими раніше треба було летіти в Париж, Мілан, Гонконг або Лондон, є тепер завдяки Departmentstore Quartier 206 на 2500 м2 на вулиці Fredrichstrasse у Берліні.

Lane Crawford Гонконг

Його називають гонконзьким Херродсом. Насправді у порівнянні прорізуються паралелі між Lane Crawford і знаменитим лондонським універмагом Harrod’s.

Обидва вирізняються чудовою якістю, обидва славляться багатою історією та традиціями. Історія Lane Crawford розпочинається 1850 року, коли два шотландці — Томас Еш Лейн і Нініан Кроуфорд — відкрили перший універмаг у колонії. Їхніми клієнтами були англійські військові та їхні сім’ї. Нині цей універмаг — унікальний модний магазин. Жоден магазин у Китаї не пропонує такого великого асортименту міжнародних марок жіночого й чоловічого одягу, нижньої білизни, товарів для дому, взуття, аксесуарів, ювелірних прикрас та косметики. Один із найгарніших магазинів розміщується в Гонконгу й пропонує панорамний краєвид на порт. Подих перехоплює!

Barneys Нью-Йорк

Сара Джессіка Паркер, шанований трендсеттер і відома як схиблена на моді Керрі Бредшоу в серіалі «Секс у місті», сказала одного разу для часопису Vanity Fair: «Якщо ти після тяжкої праці можеш піти по покупки у Barneys — це декадентська нагорода». Інакше кажучи — той, хто тяжко працює, може дозволити собі виснажливий шопінг. І в Barneys це не становить жодної проблеми. Асортимент приголомшливий, одного заходу не вистачає, щоб охопити весь обсяг пропозицій. Жіночий одяг від Alexander Wang до Zooye, ювелірні прикраси від Anaconda до Wayf, джинси від Acne до Wrangler. Цілий відділ жіночих сумок, туфель і аксесуарів. Чоловікам пропонується спортивний одяг від A.P.C. до Trunk, аксесуари від усім відомого Alexandеr McQueen до Vertu і все від краваток, деніму й черевиків до підходящих пахощів. Також є пропозиції для дітей і схиблених на моді для собак. Божевілля!

Sanahunt Україна

У Східній Європі поняття «люкс» часто плутають із виставленим на показ кітчем. Тут не так важать бачення дизайнера чи репутація марки в колах посвячених. Зазвичай показником престижу тут виступає висока ціна.

Авторитетні люди у світі моди вважають, що схильність до перебільшення — це попросту відсутність смаку.

Благородний магазин Sanahunt у Києві пропонує покупцеві товари класу de Luxe і, що дуже приємно відзначити, уникає при цьому надмірної помпезності. Ввійшовши в будинок вишуканої архітектури, покупець поринає в оазис стриманості та стилю. У світлих, чудово оформлених залах представлено колекції дизайнерів, котрі належать до світової еліти: сукні від Dior, костюми від Valentino, пальта від Dolce & Gabbana. У відділі для чоловіків відвідувач опиняється в теплому оточенні стін із темного дерева. У цій невимушеній обстановці джентльмен може вибрати нову краватку, замовити індивідуально для себе костюм або вибрати багаж для своєї подорожі. Магазин Sanahunt не залишає жодних шансів кітчу й несмаку.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі