ВИСТАВКА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

Поділитися
Уперше в Україні на автомобільній виставці було показано моделі, яких ще не бачив європейський споживач...
BMW 5-і серії

Цього разу подивитися справді було на що. Найгучніша прем’єра, про яку говорила більшість небайдужих до автомобілів киян, — поява на SIA (раніше, ніж у Європі!) нової BMW п’ятої серії. Усі дивувалися: чи буде в нової «п’ятірки» такий самий радикальний (а тому спірний) дизайн, як і в її «старшої сестри» — BMW сьомої серії? Тим паче що в перші дні виставки новинка ховалася під покривалом. Коли його нарешті зняли, багато шанувальників BMW полегшено зітхнули. Нова «п’ятірка» розчарувала небагатьох — публіка сприйняла її добре, новинці навіть присудили «Приз глядацьких симпатій автосалону».

На стенді Volkswagen (цього разу він займав цілий павільйон) головними експонатами були комерційні VW Multivаn і Transporter на новій платформі Т5 — їх також на європейських виставках ще не показували. Правда, особливого ажіотажу навколо них не спостерігалося. Набагато більший інтерес викликали всюдиходи VW Touareg, яких на виставці було відразу три. Біля кожного з них юрбилися відвідувачі. Машина справді вийшла привабливою й задовольнила смак українських любителів «джипів»: масивна, потужна, комфортабельна, із різноманітними технічними нововведеннями й додатковим устаткуванням, а головне — дорога й дефіцитна! Менеджери з продажів запевняють: поставок під замовлення на найпотужніші та найдорожчі модифікації VW Touareg слід чекати понад місяць — на такі машини в Україні підвищений попит.

Крім VW Touareg на виставку привезли кілька інших всюдиходів — Mitsubishi Outlander, оновлений Toyota Land Cruiser Prado й навіть два «Тарзани» — всюдиходи на базі ВАЗ-2109 і ВАЗ-2111.

Друга тенденція автосалону — «мінівенізація». Місткі автомобілі з таким типом кузова поступово завойовують популярність серед українців. Репрезентація на SIA нових машин у цьому класі (VW Toutan, Mazda 2, Mitsubishi Space Star, Hyundai Matrix, Citroen C8) також супроводжувалася активним інтересом із боку публіки.

Ще один напрям сучасного автомобілебудування — створення автомобілів із спортивним характером. Для більшості власників таких машин — втілення мрії. Добре, що на виставці на свою мрію можна бодай подивитися: Subaru Impreza WRX Sti, Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Mini Cooper S, Peugeot 206 RC, BMW Z4...

Уперше в Україні на SIA-2003 «засвітилися» представники нової автомобільної марки — Samsung. Корейський Samsung кілька років тому вирішив зайнятися виробництвом автомобілів, але азіатська криза перешкоджала здійсненню цих планів. Завод довелося продати французам (Renault), а марка залишилася. Нині українці можуть купити автомобіль бізнес-класу, створений на базі однієї з попередніх моделей Nissan (японського партнера Renault) за цілком демократичною ціною. Самі французи представили нове покоління Renault Megane (модель стала «Автомобілем року» у Європі), а також машину бізнес-класу з оригінальним дизайном Renault Vel Satis.

Виробники досить часто виставляють на значимі автошоу концепт-кари. Це автомобілі, створені в єдиному екземплярі спеціально для показу на виставках. На концептах відпрацьовуються деякі технічні й дизайнерські прийоми майбутніх серійних моделей. Вивчаючи реакцію публіки, автовиробники вирішують, чи варто їм перетворювати ту чи іншу ідею на масову модель. Європейські виробники поки що не балують українську публіку концептами. Напевно, думка наших співвітчизників для них не вельми важлива. А от японці привозять концепт-кари з завидною постійністю. Річ у тому, що частка японських машин у продажах нових легковиків в Україні значно вища, ніж у Європі. Тому імпортери японських Mitsubishi і Suzuki показали концепти цих виробників. Реакція української публіки була показова: машини так сподобалися, що підійти до них упритул через велике скупчення людей було непросто.

Утім, на головному автошоу країни не забули і про «народні» автомобілі. Експозиція ВАЗу займала цілий павільйон, зажила популярності оновлена Dacia й вітчизняний всюдихід — ЛуАЗ-1301. А на прес-конференціях журналістам оголосили про кілька важливих подій вітчизняного автопрому — закриття нерентабельного «КримавтоГАЗу», початок складання ВАЗів у Запоріжжя, а також перенесенні автобусного бренду «Богдан» на легковики й вантажівки, які збирається випускати автомобільний підрозділ концерну «Укрпромінвест».

Загалом виставка SIA-2003 підтвердила статус головної події року в автомобільному бізнесі країни та стала черговим етапом розвитку вітчизняного авторинку й автопрому.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі