"Якщо заборону скасують, обсяг перевезення вугілля в Донецький і Луганський регіони в 2021 році становитиме 40% (від показників 2016 року), залізної руди – 30%, чорних металів – 15%", - йдеться в матеріалі.
При цьому до 2030 року обсяги перевезень збільшаться вдвічі.
Нагадаємо, 16 лютого 2017 року п'ятий президент України Петро Порошенко вів у дію рішення РНБО, яке регламентує порядок переміщення товарів через лінію розмежування в Донбасі.
Із січня того ж року активісти, серед яких були народні депутати, блокували залізничні гілки, що ведуть на тимчасово окуповані Росією території Донецької і Луганської областей, вимагаючи "припинити торгівлю на крові".
В уряді тривалий час критикували дії учасників блокади ОРДЛО і заявляли про "безальтернативність" поставок вугілля з окупованої території.
5 червня 2019 року другий президент України Леонід Кучма, який повторно очолив групу українських переговірників у Тристоронній контактній групі по Донбасу, озвучив на засіданні в Мінську пропозицію щодо зняття економічної блокади ОРДЛО.
Петро Порошенко зажадав від чинного голови держави Володимира Зеленського роз'яснення позиції щодо зняття блокади і застеріг його від зради національних інтересів. А генпрокурор Юрій Луценко наголосив на тому, що одностороннє зняття блокади українською стороною кваліфікуватиметься як фінансування тероризму.
Згодом Кучма пояснив свої слова: умовою скасування економічної блокади він назвав повернення підприємств у ОРДЛО їхнім законним власникам.
Докладніше про наслідки можливої деблокади окупованих територій читайте у матеріалі Юлії Самаєвої "Блокадна гра з нульовою сумою" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".