СПИРТ ПОТРАПИВ У ВІДХОДИ «ОБОЛОНЬ» РОЗЛИВАЄ ПИВО, А ГРАДУСИ ПУСКАЄ НА ПЕРЕРОБКУ

Поділитися
Зовсім недавно в огляді ринку пива вже траплялася не позбавлена здорового глузду ідея назвати поточний сезон роком новинок...

Зовсім недавно в огляді ринку пива вже траплялася не позбавлена здорового глузду ідея назвати поточний сезон роком новинок. Чергова подія на хмільному ринку ще раз підтвердила її право на реалізацію. Не далі як минулої суботи на суд столичних журналістів було представлено чергову новинку. Їм було запропоновано у присутності даішників випити пива і сідати за кермо. Ні, це не «підставляння» представників ЗМІ за неприємні матеріали, а усього лише тестування нового пива «Оболонь безалкогольне», презентація якого відбулася на картингдромі.

Тест-драйв

Я не жартую: журналісти-пілоти сідали за кермо картинга після «дихальних вправ» під наглядом інспектора ДАІ, озброєного трубкою контролю тверезості водіїв. Принаймні, так було в першому заїзді, у якому автор цієї статті теж проходив тест-контроль. Слід сказати, великого задоволення ця алкогольна перевірка дорожнім патрульним не доставила. На їхніх обличчях було явно написано: «Ну який тест на вміст алкоголю в легенях, якщо молодь пила по суті кефір. Що для їхньої печінки усього 0,5 об’ємних відсотка спирту, які містяться в пиві «Оболонь безалкогольне»?»

Пити чи не пити?

Ну а тепер абсолютно серйозно. За підрахунками маркетологів безалкогольне пиво сьогодні займає усього 2,7% вітчизняного ринку хмільного напою. Здавалося б, чи варто морочити собі голову з таким скромним сегментом компанії, що посідає провідні позиції на ринку. Може, віддати цей мізер на відкуп менш іменитим конкурентам, а самим сконцентруватися на більш ємних сегментах? Однак. Ті ж дослідження свідчать, що існує перспектива, принаймні, дворазового збільшення цієї безалкогольної ніші. Чому? Тому що не секрет — із кожним роком пиво набуває дедалі більшої популярності серед населення, виводячи споживачів як із ринків міцних напоїв, так і безалкогольних. Багато хто вже звик до його смаку, і спекотного літнього дня найчастіше віддає перевагу саме цьому бурштиновому напою. Але чи завжди й усі можуть собі це дозволити? У числі тих, хто не може відповісти ствердно, не лише автомобілісти, диспетчери, а й багато інших споживачів (включаючи журналістів і бізнесменів), від яких за обов’язком служби часто вимагаються максимальні концентрація та реакція. Мабуть, до потенційних покупців безалкогольного можна зарахувати і молодь, котра дедалі більше підтримує активний і здоровий спосіб життя. Ще — старих, котрим здоров’я не завжди дозволяє порозкошувати традиційним пивцем. І... жінок — відповідно до маркетингових досліджень, вони складають половину (50,7%) усіх споживачів безалкогольного пива.

Не довіряйте смаку — перевірте етикетку!

Однак фокус у тім, щоб, позбувшись спиртової складової, пиво не втратило свого смаку. Саме з цієї причини, у всякому разі, так запевняє головний броварник «Оболоні» Тамара Хоменко, для приготування безалкогольного напою з хмелю виявилася кращою технологія діалізу, а не, приміром, переривання бродіння. Тобто пиво, що пройшло всі стадії приготування, пропускають крізь мембрани, де воно, контактуючи з рідким діалізатором, втрачає алкоголь, який потім піддається переробці (і жодних проблем з утилізацією!). На смак — пиво як пиво, а голова залишається тверезою.

У тому, що результат технологічних хитрощів подобається водіям авто, уже змогли переконатися журналісти-автомобілісти. Проте оболонці не обмежуються журналістським тестуванням, а збираються «вийти в люди», щоб довести безпеку свого продукту для дороги. Зокрема, вони обіцяють провести додаткове його тестування на автозаправних станціях шести регіонів України. Автомобілісти зможуть спробувати новинку і відразу перевірити себе на вміст алкоголю.

Акциз поза грою

І ще один цікавий нюанс. Низький вміст спирту в новинці виводить його з-під дії пивного акцизного збору — постійного головного болю вітчизняних броварників. Таким чином, безалкогольне пиво набуває імунітету від силового підвищення цін, що вноситься на ринок ззовні. Адже відомо, з якою завидною педантичністю виявляють акцизну ініціативу законодавці, із року в рік (а то й двічі на рік, як поточного) підвищуючи ставки акцизного збору на традиційні види пива. А тут у них руки короткі…

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі