Порівняльний шопінг для ледачих

Поділитися
В Америці придбання всіляких товарів і послуг через Інтернет давно вже стало справою рутинною. Адже це заощаджує не тільки час і нерви, а нерідко й чималі гроші...

В Америці придбання всіляких товарів і послуг через Інтернет давно вже стало справою рутинною. Адже це заощаджує не тільки час і нерви, а нерідко й чималі гроші. Більшість віртуальних американських покупців звично користуються спеціальними програмами чи відвідують сайти, призначені для зіставлення як цін на однакові товари та послуги, так і їхніх споживчих характеристик. А от у Європі частка таких «просунутих шоперів» ледь сягає 18%. З одного боку, це пояснюється тим, що більшість найпотужніших сайтів віртуальної торгівлі орієнтована саме на американського користувача (і в сенсі мови, і умов доставки), а з другого боку — на «лінь і неуцтво європейців», стверджує кореспондент International Herald Tribune Вікторія Шеннон.

Утім, значно меншою мірою ці обвинувачення стосуються британців. І частота віртуальних покупок, і популярність кредитних карток у Великобританії цілком порівнянна з заокеанськими показниками. Тож не випадково одна з провідних американських компаній Kelkoo, що спеціалізується саме на «порівняльному віртуальному шопінгу», запустила свою британську версію ще 2000 року, забезпечивши собі за рахунок жителів туманного Альбіону стабільні 15% усіх доходів компанії.

Однак інші країни Західної Європи мають свої яскраво виражені національні особливості, котрі не дозволяють сподіватися на легке отримання аналогічних результатів. Та все ж дуже жорстка конкуренція у перспективній сфері віртуальної торгівлі змушує компанії, що претендують на глобальні масштаби, братися за освоєння поки що малоперспективних ринків. Shopping.com явно прагне стати «другим номером» на європейських просторах, тож планує запустити свій французький сайт у квітні, а німецький — у вересні. При цьому прив’язка до даних сайтів відбуватиметься автоматично, на основі інформації, одержуваної з комп’ютера користувача.

Як показують спеціальні дослідження, економія на придбанні пральної машини в межах Парижа в процесі порівняльного шопінгу може досягати сотні євро. Обдзвонити чи відвідати безліч магазинів, аби заощадити ці гроші, не завжди є реальним. А от послуги віртуальних посередників можуть виявитися цілком доступними. Більше того, якщо ця практика так же повсюдно впровадиться в Європі, як і в США, вона зможе суттєво вплинути і на сам процес ціноутворення. Адже виставляти явно завищені ціни буде вигідно лише тим торговельним точкам, які не прагнуть до залучення широких народних мас.

Статистика показує, що торговельних точок, які орієнтуються на ексклюзивне обслуговування, не так вже й багато. З 70 найбільших роздрібних торговельних мереж Західної Європи 50 уже висловили заінтересованість у співробітництві з віртуальними посередниками. Навіть у США 92% усіх покупок відбуваються по-старому, через касу. Але при цьому 75% таких покупок передує віртуальний пошук. Більшість пошукових систем допомагає не лише підібрати, наприклад, найвдалішу модель цифрового фотоапарата, а й ознайомитися з відгуками покупців, порівняти ціни в різних магазинах, уточнити умови гарантії та техобслуговування. Причому ринок саме таких програм і сам по собі зростає дуже швидкими темпами. Зробити процес порівняльного віртуального шопінгу легким і доступним навіть для не дуже звичних користувачів ПК — завдання не з легких. Адже найшвидше зростаючим сегментом користувачів таких сайтів є люди старшого віку.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі