22 квітня підбито підсумки відкритого тендера з вибору розробника фірмового стилю рекламно-інформаційного оформлення мережі АЗС, оголошеного 9 квітня виробничо-збутовим підприємством «Нафтогаз» (дочірня компанія НАК «Нафтогаз України»), повідомив прес-центр НАКу.
Основними вимогами до учасників тендера були досвід співробітництва з провідними нафтовими компаніями України та Росії, масштабного макетування АЗС, створення 3-вимірних ескізних проектів.
Переможцем обрано ТОВ «Україна Нафта-Сервіс». В тендері також брали участь ТОВ «Вектор», група компаній «Велтон-Строй-Інвест», «Легіт-ІБТС» (група компаній «Система»).
ТОВ «Нафта-Сервіс-Україна» є генеральним підрядником компанії ТНК-Україна з реконструкції мережі АЗС, що працюють під брендом ТНК.
Для довідки. Станом на 21 квітня мережа фірмових АЗС «Нафтогазу України» налічувала 73 станції у різних регіонах України. Через мережу фірмових АЗС реалізуються моторні палива виробництва Шебелинського ГПЗ, що є основним переробним підприємством у структурі НАКу. Завод виробляє високооктанові бензини А-92, А-95 та А-98 за технологією та на обладнанні американської компанії UOP і не застосовує в процесі їх виробництва добавки та присадки, що містять свинець.
Голова правління «Нафтогазу України» Юрій Бойко оприлюднив наміри Компанії створити власну мережу фірмових АЗС у вересні 2002 року. Відкриття перших автозаправних станцій у Київській області та Києві відбулося вже в листопаді минулого року. До кінця першого півріччя 2003 року планується збільшити мережу автозаправних станцій НАКу до 100 одиниць.