Мобільні оператори не поспішають виконувати рішення АМКУ про скасування 4-х тижневої тарифікації

Поділитися
Мобільні оператори не поспішають виконувати рішення АМКУ про скасування 4-х тижневої тарифікації АМКУ готовий бути жорстким
Повернуті до місячної тарифікації далеко не всі пакети.

Державний уповноважений Антимонопольного комітету України Марія Процишен написала на своїй сторінці у Facebook про те, що в Антимонопольному комітеті у травні буде продовжено розгляд неправомірності чотирьохтижневої тарифікації мобільними операторами своїх послуг замість місяця. Ця публікація стала продовженням її коментаря з цього приводу українським ЗМІ.

"Враховуючи, що ознаки порушення у встановленні чотирьохтижневої тарифікації, на мою думку, існують, а також беручи до уваги перші імпульси по поверненню до місячної тарифікації, вважаю за доцільне надати всім операторам мобільного зв'язку обов'язкові для розгляду рекомендації (з чітко встановленим строком для виконання) про припинення дій, які містять ознаки порушення", - підкреслила Процишен.

Слухання у справі 15 квітня були розділені на два блоки: порушення статті 15-1 (некоректна комунікація) і статті 1 (неправомірність встановлення 4-тижневого розрахункового періоду) ЗУ ПРО захист від недобросовісної конкуренції.

В 2018 році, після того, як у серпні компанії-оператори перейшли на чотирьохтижневу тарифікацію, на скарги населення відреагував не регулятор ринку НКРЗІ, а Антимонопольний комітет України. 12 листопада 2018 року було відкрито справу проти компаній, що розглядається досі. Саме її коментує держуповноважений АМКУ.

"Я маю абсолютно глибоке переконання в тому, що споживачеві для того, щоб мати можливість порівняти ціни та прийняти рішення про більш вигіднийу для нього тарифний план, потрібно мати єдиний розрахунковий період - місяць. Так само як вартість за голосову телефонію встановлюється в хвилину (навіть якщо тарифікується посекундно).

На цьому і базуються позиції законодавства, яким встановлено розрахунковий період - місяць. Оператор може змінювати тарифи, наповненість тарифу плану - перелік (пакет) послуг, строк їх дії (не є розрахунковим періодом)", - підкреслила Процишен.

Незважаючи на те, що 15 квітня були досягнуті деякі зрушення у справі (мобільні оператори перевели деякі пакети на місячну тарифікацію), справу не завершено. Фінальне засідання АМКУ очікується протягом травня.

Раніше оператори мобільного зв'язку, що працюють в Україні, заявили, що вони готові до підключення послуги перенесення мобільного номера. Послуга з перенесення абонентських номерів для користувачів мобільного зв'язку (MNP) запускається з 1 травня.

Послуга полягає в тому, що абонент мобільного зв'язку зможе перейти на обслуговування до іншого оператора, зберігши свій мобільний номер.

Детальніше про впровадження MNP читайте у статті Германа Богапова "Нестерпна переносимість" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі