КОРПОРАТИВНИЙ СУПУТНИКОВИЙ ЗВ’ЯЗОК УЖЕ НЕ РОЗКІШ...

Поділитися
Системи супутникового зв’язку широко застосовуються для вирішення найрізноманітніших завдань із передачі інформації...

Системи супутникового зв’язку широко застосовуються для вирішення найрізноманітніших завдань із передачі інформації. Причому активно конкурують із наземними системами (як дротовими, так і радіорелейними) та гармонійно доповнюють їх. А в разі розподілу великої кількості об’єктів на величезній території з нерозвиненою наземною інфраструктурою стають єдино можливим варіантом будівництва корпоративних мереж.

Ще зовсім недавно розгортання супутникового зв’язку підприємствами України здавалося фантастикою. А сьогодні найбільші корпорації вже можуть дозволити собі таку розкіш і в такий спосіб вийти на передові рубежі телекомунікаційних технологій.

Серед перших — корпоративні мережі акціонерних компаній «Харківобленерго» і «Кіровоградобленерго». Створення сучасної системи управління для обласних енергетичних компаній, звісно ж, обумовлено необхідністю удосконалення системи обліку й контролю електроенергії, вимогою ефективної боротьби з неплатежами, прагненням радикально скоротити втрати при передаванні й розподілянні електроенергії. Крім того, така система дозволяє об’єднати інформаційний простір територіально розкиданих підприємств у єдине ціле, забезпечуючи ведення технологічних процесів в інтегрованій автоматизованій системі.

Обидві енергетичні компанії мають велику зону обслуговування й величезну кількість споживачів електроенергії. Кіровоградська область має площу 24,6 тис. кв. км, чисельність населення 1,183 млн. чоловік, а загальну довжину ліній передач електроенергії 33 587 км. У Харківській області на території в 31,4 тис. кв. км проживає 3,19 млн. чоловік і загальна довжина ліній електропередач — 50 486 км, що перевищує довжину екватора.

Сьогодні на об’єктах «Кіровоградобленерго» встановлено 30 наземних супутникових станцій, а в «Харківобленерго» таких станцій 34.

За розрахунками фахівців, корпоративна система зв’язку та створені на її базі автоматизовані системи обліку й контролю електроенергії дозволять АК «Харківобленерго» зменшити сумарні втрати при транспортуванні й передачі електроенергії споживачам на 30 відсотків, впорядкувати розрахунки з населенням і промисловими підприємствами, значно скоротити неплатежі, а також підняти на якісно новий рівень систему управління об’єктами й підприємствами компанії. Уже нині «Харківобленерго» заощаджує приблизно 300—400 тис. грн. на місяць, а орієнтовний термін окупності проекту становитиме 1 рік.

Здійснення таких грандіозних проектів стало можливим завдяки діяльності компанії «Датасат», яка має в своєму активі другий у Європі за розміром комплекс космічного зв’язку, запущений 5 грудня 2002 р. у тісній співпраці з американською компанією «Hughes Network Systems Inc.». За очевидні успіхи в справі розвитку нових технологій в галузі телекомунікацій рішенням науково-експертної ради національної іміджевої програми «Лідери XXI сторіччя» ЗАТ «Датасат» минулої середи отримало міжнародний приз «Європейська якість».

Найцікавіше, що, на думку спеціалістів, створення наземної інфраструктури зв’язку обходиться на порядок, а то й на кілька порядків дорожче супутникових рішень, а її реалізація може затягтися на довгі роки. Тим часом корпоративні мережі «Харківобленерго» й «Кіровоградобленерго» були побудовані лише за чотири місяці. Про створення свого супутникового зв’язку думають інші енергетичні компанії, а також великі банки, які мають розгалужену мережу по всій Україні.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі