Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" обрала нове медіа-агентство
14 квiтня, 2011, 09:12
Поділитися
Завершився відкритий тендер на стратегічне планування та закупівлю реклами на телебаченні для ТМ "Фокстрот" і ТМ "FoxMart" на період із квітня 2011 по квітень 2012 року. Переможцем оголошено медіа-агентство "Оптимум Медіа Україна".
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" - найбільший український рітейлер побутової техніки - має на меті оцінити якість пропозицій та ідей медійних агентств, а також їхню здатність вирішити поставлені перед компанією маркетингові завдання.
Тендер було оголошено 2 лютого і проходив він у два тури.
До фіналу тендеру вийшли 5 провідних медіа-агентств України: "Mindshare Україна", "Initiative", "Оптимум Медіа Україна", "Aiti" і "MediaActivity".
Медіа-агентство "Оптимум Медіа Україна" вперше здобуло тендер на обслуговування компанії "Фокстрот. Техніка для дому". Протягом останніх трьох років "Фокстрот" співпрацював з агентством "Mindshare Україна".
Наталія Твердохліб, керівник відділу маркетингових комунікацій компанії "Фокстрот. Техніка для дому":
- Ми задоволені процедурою та результатами тендеру. У нас була хороша можливість порівняти пропозиції на ринку і обрати кращу. Агентства, які вийшли до фіналу, продемонстрували високий рівень професіоналізму. Для нас, як для замовника, важливо бачити, що медіа-агентство не тільки грамотно оперує медіа-показниками, але й розуміє маркетингові цілі і специфіку клієнта, а також здатне надавати ефективні медіа рішення. Ці складові були основними при виборі компанії, якій ми довіримо супровід ТМ "Фокстрот" і "FoxMart".
Олександр Співак, керівник відділу по роботі з клієнтами, медіа-агентства "Оптимум Медіа Україна":
- З досвіду участі у медійних тендерах, можу сказати, що тендер "Фокстроту" було добре організовано: умови були прозорими для всіх учасників, а завдання - чітко поставлено. Це допомогло нам зрозуміти очікування клієнта і сформулювати якісну пропозицію. "Фокстрот" по заслузі оцінив розроблену нами стратегію комунікації, ефективність запропонованих оптимізацій і міжнародний досвід роботи нашого агентства.
Компанію "Фокстрот. Техніка для дому" було засновано у 1994 році і на сьогодні вона є безумовним лідером ринку України та Молдови з роздрібного продажу побутової техніки і електроніки в мережевому сегменті. Частка ринку кінцевого споживання ПТіЕ становить більше 20% в Україні, і більше 15% у Молдові. Станом на 13 квітня 2011 року компанія нараховує 198 супермаркетів "Фокстрот. Техніка для дому" і 39 гіпермаркетів "FoxMart". Компанію представлено у 102 обласних і районних центрах України; загальна торгова площа об'єктів складає більше 200 000 кв. м. З вересня 2010 р. компанія "Фокстрот. Техніка для дому" є членом "Euronics" - найбільшої закупівельної групи побутової електроніки, яку представлено у 30 європейських державах.
Оптимум Медіа Україна - медіа-агентство повного циклу. Працює на українському ринку з 2001 р. За оцінкою Всеукраїнської рекламної коаліції, "Оптимум Медіа Україна" входить до групи найбільших медіа-агентств. Ключові клієнти "Оптимум Медіа Україна": Henkel Group, Mars-Wrigley, McDonald's, Visa тощо.