Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" обрала нове медіа-агентство

Поділитися
Завершився відкритий тендер на стратегічне планування та закупівлю реклами на телебаченні для ТМ "Фокстрот" і ТМ "FoxMart" на період із квітня 2011 по квітень 2012 року. Переможцем оголошено медіа-агентство "Оптимум Медіа Україна".

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" - найбільший український рітейлер побутової техніки - має на меті оцінити якість пропозицій та ідей медійних агентств, а також їхню здатність вирішити поставлені перед компанією маркетингові завдання.

Тендер було оголошено 2 лютого і проходив він у два тури.

До фіналу тендеру вийшли 5 провідних медіа-агентств України: "Mindshare Україна", "Initiative", "Оптимум Медіа Україна", "Aiti" і "MediaActivity".

Медіа-агентство "Оптимум Медіа Україна" вперше здобуло тендер на обслуговування компанії "Фокстрот. Техніка для дому". Протягом останніх трьох років "Фокстрот" співпрацював з агентством "Mindshare Україна".

Наталія Твердохліб, керівник відділу маркетингових комунікацій компанії "Фокстрот. Техніка для дому":

- Ми задоволені процедурою та результатами тендеру. У нас була хороша можливість порівняти пропозиції на ринку і обрати кращу. Агентства, які вийшли до фіналу, продемонстрували високий рівень професіоналізму. Для нас, як для замовника, важливо бачити, що медіа-агентство не тільки грамотно оперує медіа-показниками, але й розуміє маркетингові цілі і специфіку клієнта, а також здатне надавати ефективні медіа рішення. Ці складові були основними при виборі компанії, якій ми довіримо супровід ТМ "Фокстрот" і "FoxMart".

Олександр Співак, керівник відділу по роботі з клієнтами, медіа-агентства "Оптимум Медіа Україна":

- З досвіду участі у медійних тендерах, можу сказати, що тендер "Фокстроту" було добре організовано: умови були прозорими для всіх учасників, а завдання - чітко поставлено. Це допомогло нам зрозуміти очікування клієнта і сформулювати якісну пропозицію. "Фокстрот" по заслузі оцінив розроблену нами стратегію комунікації, ефективність запропонованих оптимізацій і міжнародний досвід роботи нашого агентства.

Компанію "Фокстрот. Техніка для дому" було засновано у 1994 році і на сьогодні вона є безумовним лідером ринку України та Молдови з роздрібного продажу побутової техніки і електроніки в мережевому сегменті. Частка ринку кінцевого споживання ПТіЕ становить більше 20% в Україні, і більше 15% у Молдові. Станом на 13 квітня 2011 року компанія нараховує 198 супермаркетів "Фокстрот. Техніка для дому" і 39 гіпермаркетів "FoxMart". Компанію представлено у 102 обласних і районних центрах України; загальна торгова площа об'єктів складає більше 200 000 кв. м. З вересня 2010 р. компанія "Фокстрот. Техніка для дому" є членом "Euronics" - найбільшої закупівельної групи побутової електроніки, яку представлено у 30 європейських державах.

Оптимум Медіа Україна - медіа-агентство повного циклу. Працює на українському ринку з 2001 р. За оцінкою Всеукраїнської рекламної коаліції, "Оптимум Медіа Україна" входить до групи найбільших медіа-агентств. Ключові клієнти "Оптимум Медіа Україна": Henkel Group, Mars-Wrigley, McDonald's, Visa тощо.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі