«КЛІЄНТ НІКОЛИ НЕ ДИВИТЬСЯ В ДОГОВІР СТРАХУВАННЯ», — СТВЕРДЖУЄ ГЛАВА ПРАВЛІННЯ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ «ФОРУМ» СЕРГІЙ КИРИЛЮК

Поділитися
Ринок страхування в Україні вже подолав критичний рубіж, залишивши тільки спогади про фінансове свавілля перших років української незалежності...

Ринок страхування в Україні вже подолав критичний рубіж, залишивши тільки спогади про фінансове свавілля перших років української незалежності. Проте ті, хто сьогодні становить кістяк страхового бізнесу, починали саме тоді. Але на відміну від пройдисвітів і «збирачів» народних грошей, які канули в Лету, за ці роки вони зуміли зберегти своє добре ім’я, а завдяки йому — стати наріжним каменем національної економіки. Одне з таких імен — «Форум».

Спочатку — комерційний банк, останні два роки ще й страхова компанія.

— Сергію Миколайовичу, форма взаємодії банк — страхова компанія не нова. Більшість банків прагнуть реалізувати цю схему на практиці. Але небагатьом удасться вийти з нею на відкритий ринок...

— Для АСК «Форум» її використання є насамперед чинником іміджевим. Банк ніколи не був замішаний у брудних шахрайствах з незаконним переведенням грошей у готівку або перекачуванням фондів в офшори. Від самого початку створення однойменної страхової компанії прораховувалася можливість роботи з зовнішньою клієнтурою. Зрозуміло, перші договори були «корпоративними» — банк страхував свої помешкання, автотранспорт. Але час минав, і вже через рік виявилося, що 80% усіх наших контрактів укладені з клієнтами, які не мають жодного відношення до банку. У результаті була створена універсальна страхова компанія.

— Імідж — штука тонка. І так мало потрібно, щоб зруйнувати те, що створювалося роками. Страховий бізнес у цьому сенсі вельми схожий на мінне поле. Не страшно?

— Я сам дивуюся, але в практиці «Форуму» практично немає клієнтів, які б піддавали аналізу договір страхування або віддавали його на дослідження фахівцям. Крім одного випадку, коли страхувалася велика телекорпорація. Її юристи буквально перелопатили текст договору і навіть висунули ряд зауважень. Останні стосувалися більше законодавчих і процесуальних дрібниць, ми всі їх прийняли. Я чудово розумів — хлопці відпрацьовують свій хліб. Водночас як юрист я елементарно міг би напхати свій договір такою купою викрутів і «дрібниць», завдяки яким у страховому випадку клієнт не одержав би нічого або одержав би жалюгідні крихти.

— На що необхідно звертати увагу, щоб не вскочити в халепу?

— Насамперед на франшизу — позначена в договорі сума, що утримується страховою компанією. Окремі компанії, не вагаючись, встановлюють її в розмірі до 25%. При цьому приваблюють клієнта низьким страховим тарифом. Приміром, за середнього тарифу в 5,2% страховик пропонує 4,7%. В результаті за таким договором, наприклад, на суму в 10 тис. дол., клієнту може бути виплачено максимум 7,5 тис. Усе на абсолютно законних підставах — адже від початку були прийняті такі умови страхування.

Крім франшизи пастки можуть чекати у будь-якому рядку договору і передусім в умовах виплат. Приміром, страховик може просто обмежити дальність транспортування розбитого авто. Під час підписання договору цей момент може видатися клієнту неістотним. Проте якщо аварія станеться значно далі обумовленого, страхова компанія радісно відхреститься від сплати за евакуацію, і перевезення аварійної машини здійснюватиметься за рахунок власника. Ті, хто хоч раз із цим зіштовхувався, знають, що часом евакуація коштує, як три ремонти. У наших клієнтів не виникає таких питань. І момент евакуації, і, за необхідності, розширення території дії договору ми намагаємося враховувати в інтересах клієнта.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі