Імпортери стали у кілька разів менше скаржитися на митників

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
© Андрій Товстиженко, DT.UA
У Держмитслужбі зазначають, що у випадку виявлення явного порушення законодавства з боку суб'єкта ЗЕД, або якщо митниця володіє достатньою інформацією про те, що митна вартість не відповідає дійсності, сторони намагаються нормально виправити ситуацію у двосторонньому порядку.

Кількість скарг імпортерів на дії митників зменшилася на 70-80%. Про це розповів експерт Ради підприємців при Кабінеті Міністрів Ігор Соколов під час круглого столу «Доходи бюджету і новий Митний кодекс: основні ризики збереження стабільності», який 05 липня провела «Ліга фінансового розвитку» за підтримки тижневика «Дзеркало тижня. Україна».

«Підприємництво часто клопочеться про те, щоб митники публікували методики визначення митної вартості. Особливо це стосується першого методу», - зазначив Соколов.

Експерт звернув увагу на те, що на сьогодні імпортери, які працюють із відомими західними компаніями, опинилися в не зовсім рівних умовах з суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності, які ввозять продукцію, наприклад, з Китаю. За словами Соколова, тамтешні виробники готові надавати своїм контрагентам будь-яку калькуляцію, щоб занизити митну вартість. Західні ж виробники на таке не йдуть.

Підприємці протестують проти підвищення митних зборів: доводиться працювати в збиток або закриватися


«Основне наше побажання, коли ми говоримо про Митний кодекс, – щоб він виконувався», - додає віце-президент Українського союзу промисловців та підприємців Максим Кунченко. Представник УСПП підтверджує, що нюанси з визначенням митної вартості дійсно існують. При цьому експерт робить акцент на якості підготовки митників нижчої ланки.

«На жаль, на сьогодні продовжується ситуація, коли звичайний інспектор на місцях приймає рішення щодо митної вартості – коригування її в ту чи іншу сторону. Дуже багато рішень приймається, коли інспектор звертається до вищого керівництва, і вже вище керівництво ухвалює рішення. Тоді митна вартість коригується так, як вона має бути», - зазначив Кунченко.

Як стверджує начальник Управління адміністрування митних платежів Державної митної служби Віталій Зварич, з набранням чинності Митного кодексу кількість скарг суб’єктів ЗЕБ щодо митної вартості скоротилася до 20% від того обсягу, який був до вступу в дію зазначеного документу.

«Якщо є явне порушення законодавства з боку суб'єкта зовнішньої економічної діяльності, або ми володіємо достатньою інформацією про те, що митна вартість не відповідає дійсності, я вважаю, що в цьому випадку можна нормально, реально довести цю позицію до суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності. Якщо немає взаємодії, якщо є викручування рук і нам приходить скарга, то ми оцінюємо її як недопрацювання митниці», - зазначив Зварич. !zn

Читайте також:

МВФ нахвалює новий Митний кодекс

Митниця збирається перекрити велику контрабанду, контрафактне виробництво і збут такої продукції

Калетник пообіцяв вирішити проблему з попереднім декларуванням імпорту

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі