Британський рекламний регулятор стежитиме за ціною на рекламу в Facebook і Twitter

Поділитися
З 1 березня 2011 британський рекламний регулятор The Advertising Standards Authority почав стежити за достовірністю й коректністю он-лайн реклами. Про це повідомлено на офіційному сайті комітету.

ASA здійснюватиме моніторинг якості реклами, яку розміщено на власних сайтах рекламодавців, а також у соціальних мережах, зокрема Facebook і Twitter. Раніше ASA працювала лише з рекламними банерами, розміщеними тільки на платних майданчиках.

На сайті регулятора наголошено, що код правил, які регламентують «нетелерадіомовну» (non-broadcast) рекламу, застосовуватимуть до всіх британських компаній, незалежно від їхнього профілю діяльності й величини.

ASA також повідомив, що з 2008 року отримав понад 4,5 тисячі скарг на рекламу в інтернеті, на які не міг відреагувати. Нові правила допоможуть захистити користувачів від неякісної реклами, а також підуть на користь самим рекламодавцям.

Поділитися
Підготував/ла Дубенко Вадим
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі