Проекти. Композитор Зубицький: зустріч після тривалого антракту

Поділитися
Звучання музики видатного українського композитора Володимира Зубицького — це завжди щось захоплююче.

Звучання музики видатного українського композитора Володимира Зубицького - це завжди щось захоплююче. В цьому заслуга і самого автора. Адже Зубицький - не просто яскравий композитор, він феєричний маестро, який, до речі, вже давно живе на дві країни - в Італії і в Україні. Його музика залучає у свою орбіту широку й різну за смаковими уподобаннями публіку. Його мелос - це завжди вражаюча енергетика, підвищений емоційний тонус і доступна зрозумілість для багатьох.

У Великому залі Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського 16 травня відбудеться його авторський концерт. Швидше навіть, концерт-дійство під назвою «Володимир Зубицький запрошує...».

Концерт справді обіцяє стати унікальним. Адже це буде перший виступ після тривалої, практично - восьмирічної паузи (останній авторський концерт Володимира Зубицького влаштовувався на 50-річний ювілей автора).

У програмі заявлені такі виконавці, як Національний ансамбль солістів «Київська камерата» (диригент - Валерій Матюхін), Ніна Матвієнко, скрипалька Богдана Півненко і, звичайно, сам автор, який виступить як соліст-баяніст.

Уже цього достатньо, щоб привернути увагу меломанів. Однак цікава й сама по собі програма концерту. Вона складена з камерних творів різних років та різних, буквально - полярних жанрів.

В імпрезі будуть представлені високоінтелектуальна, психологізована Камерна симфонія №3 «Пам’яті Бориса Лятошинського» для струнних і зовсім протилежний, «шлягерний» авторський опус на теми музики Россіні - «Россініана» для баяна, струнних та ударних (соліст - сам автор, Володимир Зубицький).

А ще прозвучить запальний, стихійний, феноменально віртуозний Концерт для скрипки та оркестру (солістка - Богдана Півненко), пісенний номер «Ой у полі вітер віє» (солістка - Ніна Матвієнко) з оркестрово-хорової кантати «Чумацькі пісні». Родзинкою ж стануть «попсові» твори, що прозвучать під фінал, так би мовити, «на закуску». Це фантазія «Чао, мучачо» для скрипки та оркестру на тему естрадно-популярної ретропісні Камілли Веласкес «Бесаме мучо» та опус-стилізація, опус-колаж «Посвята П’яццоллі» для скрипки, баяна і оркестру на теми музики прославленого аргентинця.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі