«ПІАРНИК» ХОДИТЬ ПО ЄВРОПІ ТА США

Поділитися
Книжку «Піарник»: подорож у «паблік рілейшнз» написав Майкл Віллард — громадянин США, котрий живе в Києві...

Книжку «Піарник»: подорож у «паблік рілейшнз» написав Майкл Віллард — громадянин США, котрий живе в Києві. Нині він є президентом компанії «Віллард Груп». Автора книжки, новатора в сучасному ПР, і його команду визнано провідними консультантами в Східній Європі з підготовки до кризи й управління в умовах кризи.

До реалізації цього проекту були залучені видавництва «Відалія Хаус» і «Саміт», отож читацька аудиторія Європи та Сполучених Штатів Америки незабаром зможе ознайомитися з цією захоплюючою розповіддю.

Останні дев’ять років Віллард жив у Києві, за винятком 18 місяців цього періоду, коли він працював у Москві на посаді керуючого директора міжнародного ПР-агентства «Берсон-Марстеллер» по Росії й Україні. Віллард називає своїм домом Київ і одружений на Тетяні Тягур-Віллард, котра очолює ПР-команду в його компанії. У них двоє дітей — Маша (12 років) і Мія (4 роки).

У «Піарнику» змальовано яскраву кар’єру Вілларда як репортера, політичного радника американського сенатора, бізнесмена в Східній Європі й автора низки книжок. Цей автобіографічний твір викликає інтерес у ПР-фахівців, прес-секретарів, журналістів і просто любителів пізнавальної літератури.

Гарольд Берсон — засновник і почесний глава провідного міжнародного ПР-агентства «Берсон-Марстеллер», названий журналом PR-week найкращим ПР-спеціалістом століття, так прокоментував появу «Піарника»: «Я прочитав книжку Майкла й одержав задоволення від кожної її сторінки. Віллард — першокласний оповідач і захоплюючий письменник».

Рей Голке — екс-президент і головний операційний директор Американського товариства Паблік Рілейшнз порівняв книжку Вілларда за значимістю в сфері ПР із відомою книжкою Девіда Огілві про рекламу, яка вийшла два десятиліття тому.

«Віллард демонструє, що ПР таки може бути силою, яка творить добро», — переконаний Льюїс Лорд, помічник редактора US News & World Report.

Віллард описує свою кар’єру — від тих часів, коли він висвітлював польоти американських непілотованих космічних кораблів на Місяць і громадські виступи на підтримку громадянських прав у другій половині 1960-х років, до періоду випробувань і негараздів, із якими йому довелося зіштовхнутися, успішно займаючись бізнесом у Москві й Києві. Вийшла інформативна й захоплююча подорож у часі.

У книжці не просто змальовані особисті успіхи, поразки й підйоми автора, вона переповнена ноу-хау в «паблік рілейшнз», накопичені за понад чверть століття роботи в цій сфері.

Джон Гініван, доктор філософії, ад’юнкт-професор із «паблік рілейшнз» Сіракузького університету, написав: «Книжка читається з таким самим задоволенням, як роман, і насичена більшою кількістю практичних порад, ніж безліч підручників із ПР».

Нині 57-річний Віллард є головним виконавчим президентом «Віллард Груп» — групи компаній із мільйонними оборотами в сфері ПР і реклами, з офісами в Москві та Києві. Компанія має партнерські відносини з низкою ПР-агентств мережі «Берсон-Марстеллер» у Східній Європі й Казахстані. До приїзду в Україну Віллард входив у Раду директорів європейського офісу «Берсон-Марстеллер». А колись він був керівником відділу новин у United Press International, тривалий час працював прес-секретарем, а потім директором офісу лідера більшості Сенату США Роберта Берда у Вашингтоні, округ Колумбія, коли Берд обіймав цю посаду.

Віллард — автор ще двох книжок: «Танці з ведмедем: криза-менеджмент у Східній Європі» та «Розгромний заголовок». Вони присвячені ключовим проблемам і медіа-тренінгам для провідних менеджерів компаній. Нині він працює над своєю четвертою документальною книжкою «Людина з портфоліо: Як залишитися професіоналом після 50 років».

Зараз «Піарник» перекладається на російську мову. Дві інші книжки Вілларда вже перекладені на російську й незабаром будуть опубліковані.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі