ЖИТТЯ ПІСЛЯ «СМЕРТІ» ХТО Б СУМНІВАВСЯ, ЩО Й ПІСЛЯ НАБРАННЯ ЧИННОСТІ НОВИМИ МИТАМИ МІЖНАРОДНИЙ АВТОСАЛОН SIA ВІДБУДЕТЬСЯ

Поділитися
Набуття з 24 травня чинності новим Законом «Про розвиток автомобільної промисловості в Україні», т...
Peugeot-407

А павільйони все ж таки доведеться добудовувати

З масштабністю у травневого SIA справді все було гаразд. Цього разу, за даними організаторів, Київське мотор-шоу зібрало 687 компаній із 32 країн світу. На експозиціях були представлені відомі марки легковиків: BMW, Cadillac, Citroen, Chevrolet, Hyundai, Mazda, Nissan, Peugeot, Renault, Volkswagen... У сегменті вантажівок: IVECO, Man, Renault, Scania, «АвтоКрАЗ», «КамАЗ», «Урал»... Автобусів — Man, Otokar, «Богдан», «ЛАЗ», «ПАЗ» тощо. Причому деякі марочні експозиції (наприклад, BMW і «Лада») зайняли цілі павільйони. Як-не-як 300 тис. нових автомобілів, проданих торік в Україні, — аргумент переконливий, навіть на тлі очікування зниження продажів через зміну правил гри на законодавчому полі. Тому не дивно, що організатори скаржилися на недостатню кількість площ, навіть попри те, що у виставці не взяли участі, наприклад, такі відомі марки, як Mercedes, Audi, Chrysler. Та й Українська автомобільна корпорація «Укравто» зі своєю широчезною марочною гамою воліла провести альтернативне «Столичне автошоу» (див. «ДТ» №20, стор.12) за десять днів до набуття чинності зазначеними законодавчими змінами. До речі, вийшла непогана можливість для стимулювання продажів, адже напередодні тарифних змін придбати авто в Києві було досить проблематично, а тут спраглим отоваритися ще й 3-відсоткову знижку пропонували.

Ретро, тюнінг, байки і «морепродукти»

Масштаби автосалону SIA зросли ще й за рахунок двох нових виставок «Автоексклюзив» та «Україна бот експо». Крім того, дебютувала спеціальна експозиція «Байк шоу», присвячена різній мото- і велотехніці. Судячи з кількості відвідувачів, серед яких переважала молодь, — це досить перспективний напрям виставкової діяльності. Головною ідеєю «Автоексклюзиву» стала концентрація в одному місці ретро- і тюнінгових авто. Тут тобі і ЗіМи з «Перемогами», і «Чайки» з «Волгами» та «Москвичами» 50—60-річного віку, і навіть оснащені сучасними аудіосистемами Sony з можливістю програвання CD та МР3 дисків. А по сусідству — «відтюнінговані» сучасні авто чи, приміром, навіть колишня армійська БРДМ-2 1992 року випуску, яка, до речі, «перебуває на озброєнні» Партії регіонів. Апетит у цього куленепробивного «маляти» не кожному водієві по кишені — 45 літрів на 100 км ходу суходолом, зате воно може переміщатися ще й плавом, а пасажирів розважати переглядом фільмів на кольоровому рідкокристалічному телевізорі.

Цього разу перетворилася на окрему виставку «Україна бот експо» — експозиція, що представляє яхти, катери, човни, гідроцикли, іншу техніку та спорядження для спорту й відпочинку на воді.

Легковики змагаються

Хоч скільки намагайся вирізнитися, але, природно, предметом першорядної уваги відвідувачів автосалону стали сучасні легкові автомобілі. Цього разу з кількістю концепткарів якось не склалося (дизайнери, схоже, просто не встигають із розробками — так часто проводяться автосалони), але новинок було досить багато. Взагалі на світовому автомобільному ринку (як, утім, і на інших товарних) простежується тенденція: виробники вже не бояться починати продаж новинок до їх виставкової презентації. У Києві ще до відкриття SIA’2004 запросто можна було бачити на рекламних щитах моделі авто, які урочисто презентувалися у виставкових павільйонах. Щоправда, буває й так: нова версія VW Phaeton, представлена на травневому мотор-шоу в Києві, тільки в червні буде презентована в Європі.

BMW

Марка BMW, визнана найкращим автомобілем 2003 року, цього разу зробила ставку на кабріолет і купе 6-ї серії, «морську сімку» Individual та компактний позашляховик Х3. Їх представив у сьомому павільйоні експоцентру офіційний імпортер BMW і Mini в Україні — компанія «АВТ Баварія». На топ-модель кабріолета BMW 645Ci встановлюється 4,4-літровий 8-циліндровий двигун, що розвиває потужність 245 кВт (333 к.с.) і максимальний обертальний момент 450 ньютон/м. Кабріолет має динамічність, якою можуть похвалитися хіба що деякі спортивні автомобілі: розгін із місця до 100 км/год за 6,1 секунди (із механічною коробкою передач, для автомата — 6,2 секунди); за максимальної швидкості 250 км/год. прискорення автомобіля обмежується електронікою.

Відмітна особливість позашляховика BMW Х3 — нова система повного приводу xDrive, що забезпечує безступінчастий і плавний розподіл моменту між передніми й задніми колесами. Система сама розпізнає, коли потрібен перерозподіл моменту, запобігаючи втраті зчеплення коліс із опорною поверхнею. Тим самим xDrive, приміром, може при динамічному проходженні поворотів у будь-який час направити необхідний момент на відповідну вісь, зменшуючи небезпеку появи ефектів недостатнього або надлишкового руху при повороті. Вона також забезпечує кращу прохідність на поганих дорогах чи слизьких поверхнях, тому що зусилля відразу ж спрямовуються на колеса з кращим коефіцієнтом зчеплення, якщо одному з коліс загрожує пробуксовування.

Судячи з усього, підрозділ BMW Individual, який спеціалізується на виконанні індивідуальних замовлень на автомобілі нестандартної комплектації, без роботи не сидить. Броньований BMW 7-й серії Security, що гарантує безпеку від нападу з використанням вогнепальної зброї, продемонстрував роботу цього підрозділу. Правда, замовникам така праця дорого коштує. Ціна автомобіля — 490 тис. євро. Але й при цьому бувалі колеги-журналісти майже впевнені, що по закінченні автосалону і на цій моделі буде напис: «Проданий».

Крім того, в експозиції BMW красувалися м’язисті Mini й ціла армія мотоциклів, адже нинішнього року відзначають 30-річчя мотоциклетного підрозділу BMW.

PEUGEOT

Новенький Peugeot-407 збирається всерйоз поборотися за звання кращого автомобіля, яке традиційно визначається за підсумками SIA. У 407-ї моделі повністю незалежна підвіска всіх коліс, широка гама двигунів, у тому числі потужний V6, а також цілий комплекс засобів активної безпеки, серед яких система стабілізації курсової стійкості. Виробник наділив перспективний легковик практичністю, яскравою зовнішністю і добрими швидкісними можливостями — максимальна швидкість 201—235 км/год.

MAZDA

Mazda RX-8 — гідний конкурент претендентам на високий титул. Ефектний чотиридверний спортседан, маючи двигун нового покоління Renesis об’ємом усього 1,3 л, розвиває потужність до 250 к.с. і швидкість 250 км/год. Витрата пального у змішаному режимі — близько 10 л. Для зручності посадки пасажирів на задні місця конструктори передбачили додаткові дверцята, що відчиняються проти ходу автомобіля. Велике багажне відділення і незвично місткий ультрамодний салон RX-8 (у який без труднощів поміщаються четверо дорослих пасажирів) вигідно вирізняють його з-поміж інших спортивних автомобілів.

VOLKSWAGEN

«Дідок» Volkswagen Golf, який 30 років тому започаткував новий клас автомобілів, теж не проти позмагатися з авто-топ-моделями. Шанси у цього хетчбека дуже непогані. Більше того, Golf V уже став володарем ряду престижних нагород у себе на батьківщині. Адже цей демократичний і водночас стильний автомобіль уже бігає дорогами Європи. Очікується, що попит на Golf V буде не нижчий, аніж на його попередників. (До речі, до появи «п’ятірки» всього було вироблено 22 млн. «гольфів».) На виставці пройшла гучна презентація п’ятого покоління VW Golf. Навряд чи хтось із відвідувачів салону, котрі затрималися в понеділок до вечора, не чув барабанного дробу квартету барабанщиків біля 10-го павільйону.

Той, хто побував у салоні цього хетчбека, не міг не помітити, що VW Golf V став помітно більшим. Навіть високим пасажирам, які розміщаються на задньому сидінні, не доводиться підтягувати коліна чи пригинатися. Сильні сторони цієї машини — потужність і економічність. З установленим 2-літровим двигуном, машина здатна розвинути швидкість 206 км/год. Вражає концепція безпеки, покладена в основу цього авто. Зокрема анонсується висока міцність кузова. Вважається, що вона досягається завдяки технології лазерного зварювання. У результаті кузов поглинає значну частину енергії аварійного зіткнення і запобігає, таким чином, небезпечній деформації каркаса салону. Додаткову безпеку водія і пасажирів забезпечують вісім подушок безпеки. Новацією стали активні передні підголівники, що при наїзді ззаду швидко відхиляються вперед і зменшують ризик ударно-інерційної травми.

NISSAN

Явно вирізняється з-поміж своїх «одноплемінників» нова модель Nissan Pickup. Універсальний кузов дозволяє машині претендувати на використання навіть у малому й середньому бізнесі, у тому числі для перевезення вантажів. Тим більше що існують три варіанти кабіни пікапа: для водія, для водія і пасажира та спеціальна версія. Слід зауважити, що виграшність цієї моделі підтверджується обсягами її продажів: за рік реалізація Nissan Pickup у Європі зросла приблизно на 30%. Ще нинішнього року модель з’явиться у вітчизняних автосалонах.

«КАЛИНА»

Позмагатися з представленими вище авто-топ-моделями російська «Лада-Калина» може хіба що в ціні. Однак уже її центральне розміщення в загальній експозиції «АвтоВАЗу» підкреслювало важливість цієї моделі В-класу нового сімейства «Калина», яке готується до виробництва. Доля «Калин» небайдужа навіть Віктору Черномирдіну, який особисто відвідав павільйон російських автомобілебудівників. «Калина» коротша й маневровіша, ніж «Лада-Самара», тому більш пристосована для їзди в міських умовах. Перші серійні автомашини зійдуть із конвеєра «АвтоВАЗу» наприкінці поточного року. В Україну вона поки що не експортуватиметься.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі