Розвідка США не бачить прямих доказів, що А321 збила "Ісламська держава"

02 листопада 18:43

За словами голови американської розвідки, бойовики на Синайському півострові здатні збити лайнер, але це мало вірогідно.

 

Національна розвідка США не бачить прямих доказів, які б вказували на причетність "Ісламської держави" до збиття російського авіалайнера Airbus 321 на території Єгипту.

Як повідомляє BBC Russian, про це сказав голова розвідувального відомства Джеймс Клеппер під час прес-конференції у Вашингтоні.

За його словами, на Синайському півострові дійсно є бойовики однієї з гілок "Ісламської держави", яка взяла на себе відповідальність за падіння російського літака. При цьому сили терористів в регіоні досить значні і потенційно бойовики могли б знищити пасажирський авіалайнер.

Але голова американської розвідки додав, що це мало вірогідно і немає прямих доказів, які б на це вказували.

Найбільша катастрофа в історії російської і радянської авіаціїсталася в суботу, 31 жовтня: лайнер Airbus А321 авіакомпанії "Когалимавіа", який летів з Шарм-еш-Шейха в Санкт-Петербург, розбився на Синаї. На борту перебували 217 пасажирів і сім членів екіпажу. Всі вони загинули.

Літак компанії "Когалимавіа", що слідував рейсом KGL9268 в Петербург з Шарм-еш-Шейха, розбився через 23 хвилини після вильоту на півночі єгипетського півострова Синай. На борту літака перебували 224 людини - 217 пасажирів, у тому числі 25 дітей, і сім членів екіпажу. Всі вони загинули. Майже всі загиблі - росіяни. Також на борту було четверо громадян України і один пасажир з Білорусі.

Офіційно причину аварії поки не названо. Експерти вважають, що причиною катастрофи могла стати вибухова розгерметизація салону, і називають основні версії трагедії. Прибулі на місце аварії лайнера авіакомпанії "Когалимавіа" експерти з'ясували, що літак розлетівся на частини ще в повітрі.

Ще однією можливою причиною руйнування фюзеляжу експерти вважають втомну тріщину. Як з'ясувалося, у 2001 році, коли літак ще не належав "Когалимавіа", при посадці в Каїрі він вдарився хвостом об смугу аеропорту, що призвело до порушення геометрії конструкції. Всі дефекти тоді були усунуті, але не виключено, що проблема проявилася пізніше.