Папа Римський про "чорну п'ятницю": "Споживацтво – це вірус"

01 грудня 20:07

У Франції проти акції розпродажу протестували екоактивісти, які вважають, що надмірне споживання шкодить клімату і планеті.

 

Папа Римський Франциск закликав людей не піддаватись вірусу споживацтва під час таких масових розпродажів, як "Чорна п'ятниця" і "Кіберпонеділок". Консюмеризм напередодні Різдва понтифік назвав вірусом, який нападає на віру і ображає нужденних.

"Коли ви живете заради речей, речей ніколи не буває достатньо, жадібність наростає, а інші люди стають перешкодами у цій гонитві", - цитує недільну проповідь понтифіка Reuters.

Традиційно грандіозний розпродаж Вlack Friday проводиться в останню п'ятницю листопада, цьогоріч вона припала на 29 листопада. Після неї і вихідних настає "Кіберпонеділок", цьгоріч він припадає на 2 грудня. Саме тому Франциск обрав неділю 1 грудня для того, щоб засудити "панування споживацтва", наголошує "Європейська правда".

"Споживацтво - це вірус, який роз'їдає віру, він змушує людей забувати про брата, який стукає у ваші двері. Ви повинні протистояти сліпучим вогням споживацтва, які світитимуть скрізь цього місяця перед Різдвом", - зазначив він.

Нагадаємо, щорічно в Україні і світі відбувається грандіозний розпродаж Вlack Friday, коли безліч товарів можна придбати з великими знижками. Зародилась ця традиція у США, але з часом "перекочувала" і в інші країни.

"Кіберпонеділок", що йде за нею, - напружений день для роздрібної торгівлі в інтернет-магазинах. Безліч IT-компаній пропонують свої товари зі значними знижками.

Згідно зі статистикою, близько 60% українців вважають "Чорну п'ятницю" фейком і лише 9% наших співвітчизників чекають листопадових розпродажів. В середньому українці витрачають у цей день 126 доларів, купуючи одяг, взуття, побутову техніку, електроніку, косметику і парфуми.