Facebook платив підрядникам за прослуховування аудіоповідомлень користувачів – Bloomberg

14 серпня 02:31

Так-так, ваші, швидше за все, прослуховувалися теж, незалежно від того, про що ви говорили.

 

Корпорація Facebook потрапила у черговий скандал, пов'язаний з особистими даними користувачів – як з'ясувалося, компанія оплачувала послуги сотень підрядників, єдиним завданням яких було прослуховування та дешифрування голосових повідомлень користувачів у додатках, що належать корпорації: Facebook, Instagram та WhatsApp, повідомляє 13 серпня інформаційне агентство Bloomberg з посиланням на власні джерела, які просили про анонімність зі страху втратити роботу.

Анонімні співробітники таких компаній-підрядників вказують, що висунуте корпорацією Цукерберга завдання "вибило з колії позаштатних працівників", які поняття не мали, ким, коли і де зроблено аудіозаписи, вручені їм для роботи. Все, що було потрібно Facebook – розшифрування голосових повідомлень.

"Вони слухали розмови користувачів, іноді вульгарного змісту, але не знали, навіщо Facebook потребує їхнього розшифрування", – розповіло джерело.

У Facebook підтвердили інформацію, однак заявили, що прослуховування повідомлень – який збіг! – було припинено "більше тижня тому". Також представник компанії заявив, що користувачі, повідомлення яких піддавалися розшифровці, автоматично давали на неї згоду при використанні Messenger для Facebook.

"Підрядники перевіряли правильність розшифрування повідомлень штучним інтелектом Facebook", – спробували виправдатися у корпорації.

Як зазначає Bloomberg, навіть, якщо версія Facebook дійсно правдива, компанія не попереджала своїх користувачів про можливість прослуховування аудіозаписів третіми особами, що змусило підрядників засумніватися у дотриманні етичних норм при виконанні поставленого завдання.

Торік новозеландський програміст звинуватив компанію у зборі даних користувачів, які пов'язані зі дзвінками та повідомленнями, причому підтвердив свої звинувачення документально.

Також став відомий внутрішній меморандум Facebook, який влітку 2016 року розіслав топ-менеджер компанії Ендрю Босуорт, в ньому описується "доктрина" соцмережі, згідно з якою будь-які засоби добрі для її зростання. У своєму листі Босуорт, який на той момент обіймав посаду віцепрезидента компанії, писав про "потворну правду" - про те що залучення користувачів виправдано, навіть якщо воно досягається сумнівними методами і може нести загрозу людям.