Мінінформполітики замовило рекламу на телеканалі International CNN за 15 мільйонів

18 грудня 11:39

Мова йде про понад 500 30-секундних сюжетів.

 

ДП "Центр захисту інформаційного простору України" Міністерства інформаційної політики 16 грудня за результатами тендеру замовило ТОВ "Сі Еф Сі Консалтинг Компані" рекламних послуг на 15,40 млн грн. На неповний грудень замовили розміщення інформаційних продуктів замовника на провідних телеканалах світу з підтвердженою вересневим дослідженням Global Web Index кількістю унікальних глядачів не менше 200 млн на місяць та цілодобовим мовленням без вихідних щонайменше у 150 країнах. Йдеться про 580 виходів сюжетів довжиною 30 секунд, з яких не менше половини – у прайм-тайм, а також про супроводжуючу банерну кампанію на сайтах телеканалів із принаймні 500 тисячами показів на цільову аудиторію.

Як повідомляють "Наші гроші", найдорожчими є виходи сюжетів у вечірній прайм-тайм о 17:00-23:59 по 35 719 грн. Переможець планує розміщувати сюжети на телеканалі CNN International (Британія). Ціна угоди більше ніж на третину нижча від очікуваної вартості закупівлі у 26,00 млн грн.

ТОВ "Євромедіа Компані" виграло активні торги з нижчою на 1% ціною, проте його відхилили через виявлення недостовірної інформації, що впливає на неціновий критерій оцінки. Замовник прописав у тендерній документації, що критерій оцінки пропозицій "Ціна" важить 70%, а решта 30% припадає на наявність у пропонованого телеканалу "більше 350 млн. унікальних глядачів на місяць". Відхилена фірма вказала, що телеканал BBC World News (Британія) задовольняє цій вимозі, однак нібито цього не підтвердила.

Дорожчим конкурентом було ТОВ "Медіахедс" ("MediaHead") Ігоря Потієвського, яке пропонувало розміщення інформаційних сюжетів на телеканалі CNBC (США).

Зазначимо, що фірма "CFC Consulting" належить бізнесмену і громадському діячу Геннадію Курочці.

Зазначимо, що в Адміністрації президента заявили, що не знають, хто поширює рекламу з використанням гасла "Армія! Мова! Віра!" та імені і прізвища президента.