Експерт: Інформаційна війна перестала бути російською розвагою

21 сiчня 14:37

Використання "корисних ідіотів" в операціях інформаційного прикриття стало максимально рентабельним.

 

Інформаційні атаки вірусного характеру з культурним контентом противник використовує як операції інформаційного прикриття ("операції під чужим прапором", операції "керованого хаосу") для досягнення політичних і економічних цілей. Використання таких прийомів у внутрішньополітичній інформаційній війні стало масовим явищем, переставши бути виключно російською розвагою, зазначає у своїй статті для DT.UA Олег Покальчук.

"Використання "корисних ідіотів" у таких операціях (інформаційного прикриття - ред.) із культурним контентом стало максимально рентабельним і ефективним для реалізації задумів ворога", - пише Покальчук.

За його словами, у ролі "корисних ідіотів" однаковою мірою виступають як неодержавники, що не дуже розуміють, як їм з усім цим криптоспадком розібратися (і чи треба взагалі), так і вогнедишні на будь-яке культурне апчхи "триклятої зелені" стародержавники.

Прокальчук зазначає, що в умовах розростання світової гібридної війни Україна повинна досліджувати компонент культури з погляду і в контексті загальної оперативної обстановки у сфері національної безпеки.

Детальніше про інформаційну війну в Україні читайте в статті соціального психолога Олега Покальчука для DT.UA "Культурні згарища інформаційної війни".