Будівництво Керченського мосту шкодить товарообігу портів на Азовському морі – Йованович

28 листопада 11:53

Окупанти Криму також продовжують красти український газ на бурових вишках у Чорному морі.

 

Будівництво Керченського мосту для з'єднання анексованого Криму з материковою частиною Росії заважає транспортному сполученню України з міжнародними ринками, повідомила посол США в Україні Марі Йованович.

"Продовження Росією будівництва Керченського мосту значним чином обмежує доставку вантажів в українські порти на Азовському морі. Ці порти є воротами для транспортування українського вугілля, металу і зерна на шляху до важливих міжнародних ринків", - підкреслила вона під час Міжнародної конференції з питань морської безпеки в Києві.

Крім того, за словами Йованович, через окупацію півострова Російською Федерацією Україна втратила 70% свого Військово-морського флоту. А також газові родовища у Чорному морі.

"Росія захопила дві українські газові платформи, які продовжують функціонувати у виключно українській економічній зоні, таким чином, продовжується крадіжка українського газу", - зазначила дипломат.

Тим не менш, за її словами, співробітники Державної прикордонної служби України, Військово-морські сили і берегова охорона "продовжують працювати над запобіганням цим викликам і усуненням їхніх наслідків".

У травні прокуратура Автономної Республіки Крим повідомляла про те, що екологічні порушення при будівництві Росією моста через Керченську протоку можуть перетворити Азовське море на затокуЧорного моря. Будівництво може спричинити регіональну екологічну катастрофу.

Загальна вартість Керченського мосту – 228 млрд рублів, генпідрядник - ТОВ "Стройгазмонтаж" Аркадія Ротенберга. Транспортний перехід через протоку спроектований у вигляді двох паралельних мостів. Відкриття автомобільного руху має відбутися наприкінці 2018 року, залізничного – у 2019 році.

Докладніше читайте у матеріалі Володимира Кравченка "Азовське озеро". Керченський міст закриває українське Приазов'я" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".