Хакери викрали базу із записами про 2 мільйони клієнтів Honda

14 сiчня 12:30

Японський автовиробник Honda Motor повідомив про масштабний витік клієнтських даних. Згідно з повідомленням компанії, невідомі викрали базу даних про майже 2 млн клієнтів Honda у США. У базі містилися персональні дані, адреси електронної пошти та інші закриті відомості.

 

Японський автовиробник Honda Motor повідомив про масштабний витік клієнтських даних. Згідно з повідомленням компанії, невідомі викрали базу даних про майже 2 млн клієнтів Honda у США. У базі містилися персональні дані, адреси електронної пошти та інші закриті відомості.Варто відзначити, що напередодні про злом своїх ІТ-систем повідомила маркетингова компанія Silverpop Systems, яка обслуговує маркетингові кампанії Honda. Незважаючи на те, що про прямий зв'язок цих інцидентів відкрито не повідомляється, багато непрямих фактів все-таки на цей зв'язок вказують, тим більше, що як рекламний підрядник, Silverpop напевно володіла клієнтською базою Honda. Також компанія Silverpop обслуговує McDonald's і devianArt, але щодо цих клієнтів поки що не повідомляється про витоки закритих даних. Що стосується Honda, то тут були викрадені повні імена клієнтів, логіни і паролі для їх входу до закритого розділу сайту Honda, email-адреси, VIN-номера автомобілів і деякі інші відомості. Здебільшого постраждали власники автомобілів Honda Accura. У автокомпанії говорять, що зараз зайняті сповіщенням клієнтів про інцидент і заявляють, що найбільше їх турбує масштабний витік VIN-номерів автомобілів, які потім можуть бути "перебиті" на викрадені автомобілі. Також у компанії заявляють, що зараз готують кілька "спеціальних акцій" для постраждалих клієнтів і вони зможуть скористатися ними у свого місцевого автодилера.

За матеріалами CyberSecurity.ru