Facebook зізнався в піар-кампанії проти Google

12 травня 17:32

Представники соціальної мережі Facebook визнали, що компанія домовилася з PR-агентством Burson-Marsteller про поширення в ЗМІ критичних матеріалів про Google. Про це повідомляє новинний портал The Daily Beast.

 

Співробітники Burson-Marsteller зв'язувалися з журналістами американських видань і блогерами, пропонуючи їм написати статтю про користувачів, незадоволених політикою конфіденційності Google.

Про дії піарників стало відомо після того, як блогер Крістофер Согоян опублікував своє листування з Burson-Marsteller. Співробітники PR-агентства звернулися до нього з пропозицією написати викривальні статті про сервіс Google Social Circle. К. Согоян відповів відмовою і вирішив оприлюднити листа.
Представники соцмережі, у яких The Daily Beast взяла коментар, підтвердили, що Facebook уклала з Burson-Marsteller договір про співпрацю. Вони заявили, що Facebook стурбований дотриманням політики конфіденційності в соціальних сервісах Google, а також тим, що Google використовує в цих сервісах дані Facebook.
Сервіс Social Circle компанія Google представила в 2009 році. Він дозволяє користувачеві відшукати в інтернеті записи, які зробили його друзі з соціальних мереж, в тому числі з Facebook.