Apple не може пояснити, чому сервіс Music видаляє музику користувачів

16 травня 14:34

Компанія обіцяє випустити оновлення iTunes з додатковими компонентами захисту.

 

Компанія Apple пообіцяла користувачам iTunes, чиї музичні файли в сервісі Music були видалені, випустити оновлення з додатковими компонентами захисту. При цьому компанія підтвердила, що в деяких випадках користувачі сервісу Apple Music скаржилися на те, що їхні музичні файли були видалені без їх відома. Повідомлення про це було поширене виданням The Verge.

"У вкрай невеликій кількості випадків користувачі повідомляли, що їхні музичні файли, збережені на комп'ютері, були вилучені без їхньої згоди. Ми ставимося до цих скарг вкрай серйозно, тому що розуміємо, наскільки важлива музика для наших користувачів. Наші команди зосереджені на пошуку причини проблеми. Поки ми не змогли знайти її джерело, однак на початку наступного тижня випустимо оновлення iTunes, в якому з'являться додаткові інструменти захисту", йдеться в повідомленні компанії.

Проблема існувала ще з моменту запуску сервісу Apple Music в минулому році, тепер же її актуалізував користувач iTunes Джеймс Пінкстоун, який опублікував у своєму блозі повідомлення "Apple вкрала мою музику". Пост Пінкстоуна описував, як його музична бібліотека розміром 122 Гб раптово зникла.

Раніше повідомлялося про те, що користувачі iPhone зіткнулися з "помилкою 53" - смартфон блокується в тому випадку, якщо був відремонтований сторонніми компаніями. Телефони користувачів перестають працювати після того, як кнопка "додому" з вбудованим touch ID була відремонтована не в офіційних представництвах компанії. Працювати перестають також смартфони, які якимось чином були пошкоджені, але роботу яких вдалося налагодити без ремонту.