На рекламу Євро-2012 витратять додатково 8 млн грн

17 листопада 08:47

На рекламу Євро-2012 у друкованих ЗМІ, радіо та інтернет-ЗМІ, виділено ще 8,15 млн гривень.

 

Центр комунікацій «Україна-Всесвіт» 9 листопада за результатами тендеру уклав угоду з ТОВ ТД «Дельта-Інвест» на проведення рекламної кампанії в Україні. Фірма-переможець, яка контролюється віце-президентом «Українського медіа холдингу» Валентином Резніченком, повинна забезпечити розміщення іміджевої реклами у найбільш рейтингових друкованих ЗМІ про підготовку та проведення в Україні Чемпіонату Європи з футболу. Також буде розміщено рекламні банери в інтернет-виданнях.

Зазначимо, Центр комунікацій «Україна-Всесвіт» цього року уклав угоди на рекламно-інформаційні заходи на 94,5 грн.