Люди почали проводити в Facebook вдвічі більше часу

09 лютого 00:45

Згідно даних компанії comScore, користувачі Facebook почали проводити в соціальній мережі практично вдвічі більше часу, ніж рік тому.

 

У грудні 2010 року на Facebook зайшло 153,9 мільйони користувачів. Цей показник на 38% більше, ніж аналогічний у 2009 році - 111,9 мільйони осіб. Крім того, кількість часу, який власники акаунтів провели в соціальній мережі в грудні 2010-го, становить 49,3 мільйони хвилин - на 79% більше, ніж у 2009 році. На 69% зросла середня кількість відвідувачів за день - 63 з гаком мільйони проти 37. Також трохи більше ніж на 20% збільшилась середня кількість днів, в які користувачі заходять в мережу.

При цьому практично не змінилися (або незначно зросли) середні показники за часом, який відвідувач витрачає на Facebook за день, на перегляд однієї сторінки та на один захід у соціальну мережу. Як і рік тому, люди переглядають всю необхідну їм інформацію в середньому за 9 хвилин.

З числа конкурентів соціальної мережі, найбільш близько підібрався до Facebook в грудні 2010 року MySpace. Правда, аудиторія даного сервісу і кількість часу, проведена людьми на сайті за рік значно впали. Третє місце займає ділова соціальна мережа LinkedIn, яка навпаки демонструє стабільне зростання, але може похвалитися лише 26 мільйонами відвідувачів за місяць - приблизно в 6 разів менше ніж у Facebook. Сервіс мікроблогів Twitter в грудні 2010-го залучив 23,6 мільйона унікальних відвідувачів.

Згідно з даними comScore, Facebook до кінця 2010 року вийшов на абсолютне перше місце в світі по відвідуваності, обійшовши сайти Yahoo!, Microsoft і навіть Google. Це співвідношення сил підтверджують і дані Hitwise, опубліковані в кінці грудня 2010-го.

Facebook, заснована в 2004 році студентом Гарварду Марком Цукербергом, працює у відкритому режимі з 2006 року. Ця соціальна мережа є найпопулярнішою в світі - на Facebook зареєстровано більше 600 мільйонів акаунтів.

За матеріалами TechCrunch