Григорович звернулася до КРУ з приводу ролика для Табачника за мільйон гривень

26 травня 11:09

Народний депутат Лілія Григорович звернулася до Голови контрольно-ревізійного управління України з вимогою провести розслідування нецільового витрачання коштів державного бюджету Міністерством освіти на виготовлення проморолика, який коштує 918 тисяч гривень.

 

На переконання Григорович, яку цитує прес-служба "Нашої України", «ці витрати є непомірними, оскільки в Україні велика кількість вчителів отримує мізерну зарплату, дослідники не мають коштів для проведення дослідів, занепадають спортивні споруди та молодь не має можливості належним чином готуватися до змагань».

За словами народного депутата, такі дії Міносвіти є наочним доказом нецільових витрат бюджетних коштів та корупційних схем, які процвітають у держустанові.

Нагадаємо, нещодавно журналіст СТБ Сергій Андрушко оприлюднив відповідь Міністерства освіти, відповідно до якої виявилося, що ВБО Місія "Україна-відома" була обрана для створення рекламного ролика за неконкурентною процедурою - «закупівля в одного учасника». Трихвилинний ролик коштував 918 тис. грн.

Як стало відомо ZN.UA, президентом Всеукраїнської благодійної організації Місія "Україна-відома" є екс-президент України Леонід Кравчук, а членом Наглядової ради - нинішній прем'єр-міністр Микола Азаров.