У Раді оцінили терміни підготовки "антиколомойського" законопроєкту до другого читання

07 квiтня 21:55

Народні депутати зареєстрували понад 16 тисяч правок до законопроєкту, і їх дуже складно звести в порівняльну таблицю.

 

Підготувати до другого читання проєкт так званого "антиколомойского" закону можна буде не раніше п'ятниці, 10 квітня, вважає перший заступник парламентського комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Ярослав Железняк. Затримку він пояснив рекордною кількістю правок, які після прийняття законопроєкту в першому читанні подали народні депутати.

"Зведено лише половину таблиці, її технічно складно звести. Зараз прогноз такий: тільки до п'ятниці буде якийсь текст до другого читання... зі зведеною таблицею", - повідомив Железняк у коментарі інформагентству "Інтерфакс-Україна" ввечері у вівторок, 7 квітня.

За словами депутата, звести таблицю і розглянути законопроект у комітеті до п'ятниці просто "фізично неможливо" через величезну кількість поправок.

Зазначимо, що депутати зареєстрували понад 16 тисяч поправок до закону, поставивши рекорд в історії українського парламентаризму. Зокрема, більше 6000 правок запропонував Антон Поляков, виключений з фракції "Слуги народу" за порушення дисципліни, На другому місці з більш ніж 1900 правками співголова близької в Ігоря Коломойського депутатської групи "За майбутнє". "Слуги народу" Дмитро Чорний, Олег Дунда, Сергій Демченко, Ольга Василевська-Смаглюк і Олександр Дубинський подали майже 7,8 тисяч правок.

Як повідомлялося, 30 березня Рада підтримала в першому читанні проєкт закону про удосконалення деяких механізмів регулювання банківської діяльності, також відомий як "антиколомойський" законопроект. Його підтримали 198 із 248 членів фракції "Слуги народу". Без голосів "Європейської Солідарності", "Голосу", групи "Довіра" та позафракційних депутатів президентська фракція не змогла б забезпечити прийняття законопроєкту.

Згідно з законопроєктом, націоналізований банк неможна повернути колишнім власникам, вони можуть претендувати лише на грошову компенсацію. При цьому закон визначає порядок розгляду результатів аудиту, на підставі якого суд повинен виносити рішення: раніше ця процедура залишалася неврегульованою і фактично залежала від "особистого переконання" суддів.

Від прийняття цього закону, зокрема, залежать перспективи продовження співпраці України з МВФ. Якщо закон не приймуть, Україна може розраховувати не на 8, а лише на 1,5 млрд доларів від МВФ на подолання економічних наслідків пандемії COVID-19 і карантину. Детальніше читайте у матеріалі Юлії Самаєвої "Коломокризис" у ZN.UA.