У "ЧЕСНО" назвали телеканал, якому кандидати найбільше сплатили грошей за рекламу

29 березня 12:09

Канал отримав 260 мільйонів гривень від політиків.

 

Телеканал "Україна" отримав найбільше грошей з виборчих фондів претендентів на президентське крісло за рекламу у своєму ефірі. Як розповіла на брифінгу аналітик руху "ЧЕСНО" Олена Нікуліна, йдеться про 260 мільйонів гривень, це п'ята частина від витрат усіх фондів кандидатів.

"Найбільше отримав телеканал "Україна", на якому вартість реклами є найбільшою і на якому досить активно замовляють (рекламу, - ред.) політики, цей телеканал має високі рейтинги. Телеканал "Україна" отримав 260 мільйонів гривень - і це 23% від витрат усіх фондів кандидатів, це відчутна частка, п'ята частина витрат", - цитує Нікуліну "Укрінформ".

Аналітик також розповіла, що телеканал "ICTV" отримав за рекламу від кандидатів 102 млн гривень, "Інтер" – 100 млн гривень, СТБ – 90 млн гривень, "1+1" – 74 млн гривень.

За словами Нікуліної, до першої десятки за кількістю спрямованих від кандидатів коштів увійшли також компанії "Медіа-баїнг", "Високий замок" та "Інтерконтиненталь", які надають послуги з розміщення зовнішньої реклами та виготовлення друкованої продукції.

Зазначимо, що канал "Україна" входить до складу медіа-холдингу "Медіа Група Україна", що належить компанії "СКМ" олігарха Ріната Ахметова.

Раніше рух "ЧЕСНО" проаналізував обсяги та вартість політичної реклами на ТБ у січні і лютому. Юлія Тимошенко є лідером за вартістю своєї телереклами, на яку вона витратила 78,9 млн гривень, переважно за покази у прайм-таймі. Тим часом найбільше показів на телебаченні в іншого кандидата - Юрія Бойка - 2695 разів.

Вибори президента України відбудуться цього тижня, 31 березня. Свої кандидатури для участі у виборах висунули 39 кандидатів.

Слідкуйте за перебігом подій у спецпроекті DT.UA Вибори-2019.