У Тимошенко найдорожча реклама на ТБ – "ЧЕСНО"

21 березня 15:19

Ролики Юлії Тимошенко показують переважно у прайм-таймі провідних телеканалів.

 

Кандидат у президенти Юлія Тимошенко є лідером за вартістю своєї телереклами, на яку вона витратила 78,9 млн гривень переважно через покази у прайм-таймі. Тим часом найбільше показів на телебаченні було у іншого кандидата – Юрія Бойка – 2695 разів. Обсяги та вартість політреклами в січні та лютому проаналізував рух "ЧЕСНО".

Вказується, що реклама Бойка випереджає чинного президента Петра Порошенка, який у 2018 році був лідером за обсягами реклами на ТБ. Цього року у перші два місяці було продемонстровано 2577 роликів Порошенка. Його реклама майже не виходила в січні, але в лютому він наздогнав конкурентів як за кількістю роликів, так і за вартістю.

У трійці лідерів за кількістю показів на телеканалах також опинився Володимир Зеленський – 1610. Окрім них найбільше по ТБ показували ще лідера партії "Основа" Сергія Таруту (1500 показів). У "ЧЕСНО" зазначають, що політик активно замовляв рекламу в лютому, але на початку березня, його витрати на транслювання помітно зменшилися, пізніше він повідомив про свою підтримку Тимошенко.

За два місяці вартість реклами кандидатів склала близько 448 мільйонів гривень. Від початку року на рекламу найбільше витратили Тимошенко, Порошенко та Тарута. Реклама Тимошенко з'являлась рідше, ніж у названих вище, але видатки найвищі. Її ролики виходять на найбільш рейтингових телеканалах та у прайм-тайм. У лідера "Батьківщини" найвища середня ціна одного показу реклами становить близько 59 тисяч гривень. Середня вартість виходу ролику Тарути та Порошенка склала 41 тисячу та 23 тисячі гривень у січні та лютому. Окремі покази роликів Тимошенко, що виходили на телеканалі "Україна", мали б коштувати понад 400 тисяч гривень, бо на цьому телеканалі рекламний час коштує найбільше з-поміж інших каналів.

Серед інших, така висока вартість одного ролику в ефірі є лише у Олега Ляшка, який активно рекламується на "Україні" та Зеленського, якщо враховувати як телерекламу трансляцію роликів з його YouTube-блогу на "1+1".

Також "ЧЕСНО" зазначає, що на сімох з 18 телеканалів, переважала реклама одного з кандидатів, а "5 канал" взагалі транслював ролики лише Порошенка.

Раніше в Академії української преси після дослідження новин прайм-тайму телеканалів "Інтер", "1+1", "Україна", "СТБ", ICTV, UA:Перший та "5 канал" назвали головні тенденції лютого. Вказується, що увага до президентських виборів є такою, як і на виборах 2014 року – 18%, а найвища увага в новинах до Порошенка, Тимошенко, Ляшка, Вілкула, Бойка та Зеленського.