Американська компанія і британське видання проведе власний екзит-пол

19 квiтня 19:17

Бажаючі брати участь у екзит-полі заповнять анонімну анкету з питаннями.

 

До звичних екзит-полів у день голосування на виборах президента України у другому турі додасться ще один: його замовниками виступили американська компанія Global Management Association і британське видання The Independent, власником якого є син російського олігарха і екс-співробітника КДБ Олександра Лебедєва. Проведе екзит-пол агентство New Image Marketing Group.

У рамках екзит-полу опитають 16 тис. виборців на виході з 500 виборчих дільниць по всій території України за винятком окупованого Криму та непідконтрольних територій Донецької та Луганської областей. Статистична похибка екзит-полу складе 1,7%, повідомляє Корреспондент.net

"Опитування буде проходити шляхом таємного голосування. Кожен бажаючий взяти участь у екзит-полі буде самостійно заповнювати анкету з питаннями і опускати її в спеціальний бокс", - сказано в повідомленні.

Результати екзит-полу будуть оприлюднені на телеканалі "112.Україна" у неділю, 21 квітня, після завершення голосування.

Як відомо, в день голосування 21 квітня національний екзит-пол проведе Фонд "Демократичні ініціативи" імені Ілька Кучеріва, а також телеканал "1+1" оприлюднить результати свого екзит-полу, який проводитимуть дві дослідницькі компанії Kantar TNS Info Sapiens.

Другий тур виборів голови держави призначено на 21 квітня. Докладніше про ставлення західних партнерів до виборів та кандидатів у президенти читайте в статті Тетяни Силіної "Аналіз кандидатів - версія Заходу" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".