Шкільна реформа у США: перші результати

Автор : Оксана Приходько
02 вересня 00:00

Хто тільки не критикував шкільну реформу, до якої вдалася нинішня американська адміністрація! Про...

 

Хто тільки не критикував шкільну реформу, до якої вдалася нинішня американська адміністрація! Проте після оголошення результатів загальнонаціонального тестування кількість охочих висловитися щодо цього різко зменшилася. Особливо з приводу успіхів, продемонстрованих американськими дев’ятирічними дітьми: і з читання, і з математики вони продемонстрували найвищі результати за весь період тестування, що розпочався 1971 року. Понад те, вирівнялися показники білих і кольорових школярів, нерівність академічних успіхів яких довгі роки ставили під сумнів демократичність усієї американської системи освіти.

Наприклад, білі школярі поліпшили свої середні показники, порівняно з періодом 30-річної давності, на 10 пунктів, а порівняно із найбільш невдалим 1999 роком — на 50 відсотків. Американці африканського та іспанського походження — на 30 пунктів, порівняно з 1971 роком. З математики прогрес виявився трохи скромнішим, але теж досить переконливим.

Чого, на жаль, не можна сказати про інші вікові групи, в яких проходить тестування, — 13—17-річних. Чому саме реформа, що проводиться під гаслом «Жодна дитина не залишиться неохопленою!», виявилася настільки вузькоспрямованою, — не зовсім зрозуміло.