Загроза колапсу нависла над галуззю авіаперевезень — експерт

08 липня 08:25

Саботаж Мін'юсту вже призвів до законодавчого колапсу.

 

Загроза колапсу нависла й над галуззю авіаперевезень. Із січня авіапаливо обкладається зниженим акцизним податком (21 євро/1000 л) тільки з наданням підтвердження його цільового використання в ДФС. Якщо підтвердження немає, то ставка акцизу вдесятеро вища. З 1 липня старий порядок підтвердження вже не працює, новий - через зволікання Мін'юсту - ще не набув чинності. Як підтверджувати заправку авіапалива "у крило" літаків, не ясно.

Про це у своїй статті для DT.UA пише Артем Куюн, заступник директора ТОВ "Консалтингова група А-95". За його словами, саботаж Мін'юсту вже призвів до законодавчого колапсу. Зокрема, зірвано графік переходу від старої системи електронного адміністрування реалізації палива до нової. Операторам ринку це загрожує великими штрафами й навіть арештом майна, оскільки виконати вимоги закону неможливо.

"Створюється правовий вакуум: штрафи й вимоги за Податковим кодексом набули чинності, а нової СЕАРП немає. Без термінового втручання Міністерства юстиції ситуація може обернутися зупинкою роботи всієї системи нафтопродуктозабезпечення й спричинити остаточний зрив реформи паливного ринку", - говорить президент НАУ Неля Привалова.

Детальніше про гальмування реформи читайте у статті Артема Куюна "Реформа паливного ринку: пробуксовка на старті" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".