Україна готується передати у листопаді Індії першу партію модернізованих Ан-32

14 сiчня 11:16

У п'ятницю в Києві здійснив політ перший Ан-32 індійських військово-повітряних сил, що пройшов капітальний ремонт і модернізацію на потужностях держпідприємства "Завод 410 цивільної авіації" за участю держпідприємства "Антонов".

 

У п'ятницю в Києві здійснив політ перший Ан-32 індійських військово-повітряних сил, що пройшов капітальний ремонт і модернізацію на потужностях держпідприємства "Завод 410 цивільної авіації" за участю держпідприємства "Антонов".Контракт на суму близько 400 мільйонів доларів на ремонт і модернізацію 103 машин Ан-32 індійських ВПС був підписаний у липні 2009 року між ВПС Міноборони Індії і "дочкою" держкомпанії "Укрспецекспорт" - компанією "Спецтехноекспорт". Як повідомив у ході церемонії з нагоди першого польоту модернізованої машини гендиректор ДП "Завод 410 цивільної авіації" Сергій Подрєза, роботи за контрактом ведуться українською стороною з істотним випередженням графіку. За даними українського виконавця контракту, перша дослідна партія модернізованих Ан-32 у кількості 5 машин, які прибули до України в березні, після закінчення випробувань буде відправлена до Індії вже у листопаді, тоді як згідно з графіком передача техніки запланована на 2011 рік. Передача другої партії модернізованих машин, які прибули до Києва у липні, планується на січень 2011 року. Згідно з контрактом, в Україні будуть модернізовані 40 літаків, решта техніки - на авіазаводі індійських ВПС BRD-1 у Канпурі (Північна Індія). Тим часом, на ДП "Завод 410-й цивільної авіації", що здійснює роботи за контрактом із випередженням графіку, відзначають можливість більшого завантаження потужностей у рамках контракту. У рамках модернізації на індійській авіатехніці буде встановлено сучасне обладнання українського та закордонного виробництва, що дозволяє підвищити безпеку польотів. Зокрема, буде встановлено обладнання для попередження зіткнення літаків у повітрі, раннього попередження зіткнення із землею, систему супутникової навігації, літакові далекоміри, модернізовані радіовисотоміри, новий радіолокатор з двома багатофункціональними індикаторами, нове кисневе обладнання, поліпшені крісла екіпажу. При цьому витрата палива, маса порожнього модернізованого літака будуть значно нижчими у порівнянні з базовим варіантом. Окрім того, відповідно до підписаного у грудні 2009 року ВАТ "Мотор-Січ" (Запоріжжя) з ВПС Індії трирічного контракту обсягом 110 мільйонів доларів, буде проведена модернізація двигунів АІ-20 індійських Ан-32. Легкий транспортний Ан-32 має максимальне комерційне навантаження 7,5 тонни, дальність польоту - 800 кілометрів, його крейсерська швидкість складає 470-530 км/г. Літак здатний перевозити 42 військовослужбовців. За оцінками експертів, на сьогоднішній день продано понад 350 літаків Ан-32 у 20 країн світу. Контракт на модернізацію Ан-32 індійських ВПС став другим за обсягом в історії українського військово-технічного співробітництва (ВТС) незалежної України, після підписаного у 1996 році $650 млн.- го контракту на поставку 320 танків 80УД Пакистану. За даними індійської сторони, цей контракт став також найбільшим контрактом індійських ВПС за останні роки.

За матеріалами Інтерфакс-Україна