Мінфін спростив операції з касовими апаратами

11 жовтня 17:02

Касирів звільнили від паперової роботи.

 

Сьогодні набрав чинності наказ Міністерства фінансів, яким передбачено зміни в порядку реєстрації і застосуванні касових апаратів, реєстрації та ведення розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій (КОРО), а також порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій (РРО).

Наголошується, що до недавнього часу підприємці, щоб зареєструвати касовий апарат, витрачали не тільки гроші, але і час - в середньому п'ять днів, що ставало причиною простоїв у роботі та недоотриманого доходу. Новий порядок реєстрації спрощує цей процес.

Державна фіскальна служба створює реєстр примірників реєстр РРО та центрів сервісного обслуговування, які будуть містити всю необхідну інформацію про РРО. Це дасть можливість суб'єктам - власникам РРО реєструвати їх в один крок за один день, подавши лише одну заяву за спрощеною формою.

Електронний реєстр також збирає всю інформацію по РРО автоматично. Таким чином, вже не буде необхідності вклеювати звітні чеки в книгу КОРО в кінці кожного дня.

Тепер підприємці також зможуть не використовувати книги КОРО, але, якщо касовий апарат зламався або відсутня електроенергія, він зобов'язаний припинити продаж або надання послуг до відновлення роботи РРО.

Повідомлялося, що Кабмін прийняв постанову про спрощення обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій (РРО) і почав експеримент по використанню різних пристроїв в якості касових апаратів. Рішення було прийнято на засіданні уряду 13 червня.

Кількість зареєстрованих в Україні реєстраторів розрахункових операцій (касових апаратів) в минулому році виросла на 20 тис. (7,5%) до 286 тис. Всього в 2014-2017 рр кількість касових апаратів зросла майже на 63 тис.(28%).