"Луганськтепловоз" повернуть росіянам: рішення суду

21 березня 13:43

Господарський суд Києва у понеділок затвердив мирову угоду між Фондом держмайна (ФДМ) і ЗАТ "Керуюча компанія "Брянський машинобудівний завод"(РФ), у рамках якої російський інвестор знову отримає 76% акцій ВАТ "Луганськтепловоз".

 

Про це повідомили у прес-службі ФДМ.Як повідомлялося, Господарський суд Києва в жовтні 2010 року розірвав договору купівлі-продажу 76% акцій холдингової компанії "Луганськтепловоз", укладений між КК "БМЗ" та Фондом держмайна України 29 червня 2010 року, проте російський інвестор оскаржив в Апеляційному суді це рішення.Потім Кабінет міністрів прийняв розпорядження (від 21 липня 2010 року зі змінами від 15 грудня 2010 року), згідно з яким сторони укладуть мирову угоду і договір про врахування зустрічних вимог, у рамках якого російський інвестор отримає 76% "Луганськтепловозу", а обидві сторони будуть звільнені від зустрічних грошових розрахунків."Брянський машзавод" переміг у відкритому конкурсі з продажу 76% держакцій "Луганськтепловозу" 15 червня, запропонувавши за пакет 410 млн грн при стартовій ціні 400 млн грн.ФДМ у 2007 році визнав КК «Брянський машзавод» переможцем такого ж відкритого конкурсу. Тоді російська компанія заплатила за пакет 292,505 мільйона гривень при стартовій ціні 292 мільйони гривень. Проте українські ВАТ «Дніпровагонмаш» (основний акціонер - група «ТАС») і ВАТ «Марганецький ГЗК» (контролюється групою «Приват»), не були допущені до конкурсу, домоглися судових рішень про недійсність договору купівлі-продажу. У листопаді 2009 року пакет акцій було списано з рахунку КК «Брянський машзавод» і повернуто на рахунок ФДМ.

Згодом російська компанія домоглася в Госпсуді Києва рішення про повернення їй сплаченої за пакет суми, але в доларовому еквіваленті (58 мільйонів доларів), тоді як при повторній покупці цього пакета, незважаючи на велику суму в гривнях, вартість пакета склала 51 мільйонів доларів."Луганськтепловоз" випускає магістральні і маневрові тепловози, дизель- і електропоїзди, трамваї, поворотні кола, запчастини для залізничного транспорту.Основні замовники - "Укрзалізниця" і Російські залізниці.У 2010 році холдинг збільшив обсяг виробництва у 2,3 раза у порівнянні з 2009 роком - майже до 1 млрд грн.

За матеріалами: Інтерфакс-Україна