Медіакорпорація Forbes цікавиться можливістю виходу на український ринок телебачення та Інтернету, повідомив її президент із ТБ і ліцензування міжнародних друкованих проектів Мігель Форбс.
Нагадаємо, що 11 березня вийшов перший номер українського Forbes, який видає за ліцензією "Український Медіа Холдинг".Пан Форбс зазначив, що вибір партнера не був пов'язаний з вартістю ліцензії: "Ми розглядаємо передусім перспективу довгострокового співробітництва. Наприклад, у Росії один з претендентів на видання журналу пропонував нам $30 млн, але ми не прийняли пропозицію".За словами Мігеля Форбса, компанія також планує розширити число країн присутності, розпочавши випуск журналу Forbes у ПАР, Бразилії, Чехії і, можливо, Казахстані.
За матеріалами: Коммерсант-Украина