АМКУ «прокинувся» і вирішив покарати «гречаного» монополіста

23 травня 07:44

Як показало розслідування, підприємство вдвічі підвищило прибутковість цього виду діяльності, скориставшись своєю ринковою владою у період порушення попиту і пропозиції на гречку.

 

Як встанов АМКУ, виробник гречки реалізовував продукцію за економічно необґрунтованими оптово-відпускними цінами протягом липня-вересня 2010 року.

Зокрема, йдеться про гречку торгових марок «Хуторок», «Хіт-продукт №1», «Хуторянка», «Золотий врожай», «Хуторок панський», «Панська нива» та «ARO», що постачалася в торговельні мережі Дніпропетровської області.

Як показало розслідування, підприємство вдвічі підвищило прибутковість цього виду діяльності, скориставшись своєю ринковою владою у період порушення попиту і пропозиції на гречку.

ТОВ «Рідний продукт» визнало порушення, зобов’язалося сплатити штраф до державного бюджету та дотримуватися вимог конкуренційного законодавства в подальшому.