Бренд Victoria's Secret вперше за 25 років скасував свій щорічний показ за участю "ангелів"

22 листопада 13:18

Бренд хоче змінити своє позиціонування.

 

Американський бренд нижньої білизни Victoria's Secret скасував свій щорічний показ Fashion Show. Як повідомляє Fortune, крок став частиною стратегії зі зміни позиціонування компанії, а також відповіддю на найнижчі в історії рейтинги показу 2018 року.

"Ми будемо спілкуватися з покупцями, але не в масштабах, порівнянних з показами", - заявив Стюарт Бургдорфер - фінансовий директор компанії L Brands, що володіє Victoria's Secret.

У розмові з аналітиками він зазначив, що компанія відмовляється від найбільш екстравагантних маркетингових методів. Бренд також визнав, що покази не впливають на продажі, які продовжують скорочуватися: за останній квартал вони знизилися на 7%.

Незважаючи на те, що покази були справжньою подією в поп-культурі, в останні роки вони почали втрачати глядачів. За словами Бургдорфера, Victoria's Secret Fashion Show були "видатним маркетинговим досягненням", яке останнім часом втратило своє фінансове значення.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.

Як зазначає "Медуза", Victoria's Secret проводив свої модні покази з 1995 року. Починаючи з 1998 року їхньою особливістю стала участь "ангелів" - так називали найбільш відомих моделей, які рекламували білизну Victoria's Secret і під час показів виходили на подіум з крилами за плечима.

З 2001 року покази Victoria's Secret транслювалися на американському телебаченні (їх по черзі показували ABC та CBS). Перше шоу зібрало понад 12 мільйонів глядачів, останнє в 2018-му році - 3,3 мільйона.