У США розробили одномісний ракетовертоліт

14 сiчня 11:00

Американський винахідник Рікардо Кавальканті, глава компанії Avimech, що ремонтує літаки, запропонував чергове втілення ідеї поєднання ракети і вертольота.

 

Американський винахідник Рікардо Кавальканті, глава компанії Avimech, що ремонтує літаки, запропонував чергове втілення ідеї поєднання ракети і вертольота.Персональний авіатранспортний засіб називається Dragonfly. У повітря його піднімають два невеличкі двигуни (20 см у довжину, 700 г, 102 л. с.), які працюють на 50–70-процентному розчині перекису водню. Максимальна швидкість машини складає 50 м/с (180 км/год), а частота обертання гвинтів — 750 обертів за хвилину. Паливо розщеплюється під дією каталізатора. На жаль, витрата його надзвичайно велика: 40 літрів на годину. Найостанніша версія апарату протрималася у повітрі без дозаправки всього 90 хвилин. Хоча в цілому каркас налітав вже більше трьохсот годин. Головна відмінність від звичайного вертольота полягає в тому, що двигуни розташовуються на краях лопатей. Це відміняє необхідність хвостового гвинта для компенсації обертального моменту. Керування таким вертольотом дуже просте: все можна робити однією рукою. Dragonfly розробляється вже багато років. Кавальканті — останній на сьогодні в ряді конструкторів літального апарату. Він придбав креслення три роки тому і весь цей час доводив вертоліт до публічного показу. Ну а першим тут був Гілберт Магілл, який ще в 1950-х роках отримав контракт від Пентагону, на створення одномісного вертольота зі спрощеним управлінням. Саме він придумав двигуни на пероксиді водню і загальну концепцію, але її не схвалили, бо конструкція не представляла для військових інтересу. А ось Avimech уже приймає замовлення на будівництво міні-вертольотів. Вартість складає 120 тисяч доларів США, доставка готового вертольота - через чотири місяці. За матеріалами Wired