З опозиційного грузинського телеканалу новий власник звільнив гендиректора - Світ - dt.ua

З грузинського телеканалу, на якому журналіст вилаяв Путіна, звільнили генерального директора

18 липня, 22:16 Роздрукувати

Гендиректор не має наміру йти до закінчення терміну контракту - він вважає, що його посада має гарантії колективу.

Телеканал вважався незалежним © glavred.info

У Грузії звільнили генерального директора опозиційного грузинського телеканалу Ніку Гварамию. Це зробив новий власник телеканалу Кібар Халваши, який вже офіційно переоформив "Руставі-2". Зміни з'явилися в даних публічного реєстру.

Новий власник грузинського телеканалу "Руставі 2" звільнив гендиректора каналу Ніку Гварамию і призначив на цю посаду свого адвоката Паату Салію, повідомляє видання "Грузія Online" і підтверджує сам телеканал. Тим не менш, генеральним директором, згідно з даними реєстру, як і раніше числиться Ніка Гварамія.

Салія заявив, що Халваши пообіцяв співробітникам телеканалу нічого не змінювати, за винятком звільнення Гварамии. "Я не буду торкатися редакційної політики, не буду втручатися після того, як прийму менеджмент і зареєструюся як директор компанії", — додав він.

Про звільнення Гварамии стало відомо після того, як Європейський суд з прав людини (ЄСПЛ) відхилив скаргу нинішніх власників "Руставі 2", які намагалися оскаржити повернення компанії до Халваши.

У березні 2017 року Верховний суд Грузії ухвалив, що колишні власники телеканалу були змушені продати, а покупці не були сумлінними. Суд визнав Халваши власником 60% "Руставі 2", а власником решти 40% — його компанію "Панорама".

Після оголошення рішення ЄСПЛ співробітники декількох програм телеканалу виступили зі спільною заявою, в якій вказали, що звільнення Гварамии неможливо до тих пір, поки не закінчиться його контракт. "Головне, не закривати вікно демократії, яким є "Руставі 2", — йдеться в заяві. Сам Гварамія прокоментував своє звільнення так:

"У мене є контракт, в якому обумовлені терміни, і я збираюся завершити в ці терміни. Це 31 грудня 2020 року. На це термін компанія найняла мене директором, надала мені гарантії для того, щоб я забезпечив незалежність редакційної політики. Я не збираюся відмовлятися від цього, і тоді це рішення не буде легітимним. У мене є гарантія, яка повинна бути дотримана. Це не моя гарантія, це редакційна гарантія. Я не дозволю комусь порушити це. Виключено", — сказав Ніка Гварамія.

За словами Гварамія, він може підкоритися лише рішенням співробітників "Руставі-2", якщо вони вирішать, що він повинен піти.

Зараз телекомпанія "Руставі 2" належить компанії Sakartvelo, а також Левану і Георгію Караманишвили. Гварамія, при президентові Михайлу Саакашвілі був міністром юстиції та освіти. Халваши стверджував, що в 2006 році його змусили поступитися телеканал людям, близьким до президента.

Нагадаємо, на початку червня ведучий "Руставі 2" Георгій Габунія в ефірі телеканалу нецензурно образив президента Росії Володимира Путіна і його покійних батьків.

В Держдумі після заяв Габунии виступили з пропозицією Габунию экстрадироватьв Росію і судити в російському суді, а Грузії заборонити ввезення вин і мінеральної води. Але Путін не підтримав верноподданический жест Держдуми.

Тоді ж глава "Руставі 2" Гварамія заявив, що каналу "мало не забороняють" висловлювати думку заради експорту вина та менеральной води. "Плювати я хотів і на "Боржомі", і на вино. Що, значить, ми повинні говорити, що Путін хороший, для того, щоб хтось міг ввозити в Росію "Боржомі", вино і "Набеглаві"?", — сказав він.

Після монологу тележурналіста, в якому він матюкався на адресу президента Росії, перші персони виступили із заявами і зажадали термінової реакції. Заяви зробили прем'єр, президент, голова парламенту, МЗС країни, і лідери "Грузинської мрії". Реакція була строкової і блискавичною. Міністерство закордонних справ навіть звернулося до міжнародних організацій. А віце-спікер парламенту Грузії Георгій Вольський взагалі угледів в цьому спробу державного перевороту, повідомляє Грузія online. Заодно, за традицією, влада Грузії звинуватили в події в телеефірі та третього президента Грузії Міхеїла Саакашвілі, який зараз є громадянином України.

У той же час, опозиція, засуджуючи факт неприйнятного поведінки журналіста, вважає, що його демарш став свого роду люстрационным прийомом, виявили, наскільки верхівка Грузії підпорядкована Росії.

За матеріалами: DT.UA / Корреспондент.net / Грузія-Online /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №30, 17 серпня-23 серпня Архів номерів | Зміст номеру < >