Вчені виявили в Сахарі три нових види птерозаврів

Вчені виявили в Сахарі три нових види птерозаврів
Вчені виявили три нових види крилатих рептилій, що жили в Сахарі 100 млн років тому.

Професор Девід Мартилл, палеонтолог з Університету Портсмута, зробив відкриття з командою дослідників з Марокко і США. Дослідження, опубліковане в журналі Cretaceous Research, виявило птерозаврів, що населяли доісторичне Марокко. Про це повідомляє The Guardian.

Представник університету повідомив про те, що нові знахідки показують, що африканські птерозаври були дуже схожі на тих, що було знайдено на інших континентах.

Девід Мартилл заявив про те, що нинішній рік є "золотим", оскільки тільки в 2020 вчені виявили три нових види птерозаврів.

Нових птерозаврів ідентифікували по шматках щелеп і зубів, знайдених у шарах середнього крейдяного Kem Kem в Марокко. Ці доісторичні тварини харчувалися переважно рибою. Повідомляється, що нові крилаті рептилії мали розмах крил від трьох до чотирьох метрів.

Також вчені встановили, що ці повітряні рибалки ловили свою здобич, перебуваючи в польоті, використовуючи вбивчого виду набір великих шиповидных зубів, які утворили високоефективне захоплення щелеп.

Великі птерозаври, подібні цим, могли б добувати їжу на величезних відстанях, подібно сучасним птахам, таким як кондори і альбатроси.

Нагадаємо, що китайські палеонтологи виявили в шматочку бурштину, знайденого на півночі М'янми, найменшого з відомих на даний момент динозаврів. Він отримав назву Oculudentavis khaungraae за великі очниці і помітні зуби і зовні нагадував колібрі.