В Росії продемонстрували випробування нового винищувача Су-57 на малопомітність - Світ - dt.ua

В Росії продемонстрували випробування нового винищувача Су-57 на малопомітність

16 листопада, 2018, 05:25 Роздрукувати

Дивним у конструкції нового винищувача є відмова від корпусу з радіопоглинаючих матеріалів.

Су-57 (ПАК ФА Т-50) літає з 2010 року, але замовляти масово в РФ його не поспішають © Википедия

У Росії пройшли чергові випробування перспективного важкого фронтового винищувача Су-57 ("проект ПАК ФА Т-50") - на цей раз літак випробовувався на малопомітність для радарів; весь хід випробувань зняли на відео, кадри з нього виклав російський телеканал "Зірка".

Одним з дивних моментів випробувань виявилося те, що під час тестування літака у безлунній камері технологічне спеціальне антирадарне покриття було нанесено тільки на кабіну, де знаходився пілот. Як з'ясувалося, російські розробники не побажали йти шляхом своїх американських колег, і від корпусу з радіопоглинаючих матеріалів вирішено було відмовитися.

"Ви можете зробити корпус літака з поглинаючих матеріалів. Такий шлях теж є. Це, звичайно, буде зробити краще, але виникає питання міцності", - пояснив причину відмови науковий керівник програми по розробці спеціальних характеристик Су-57 академік РАН Андрій Лагарьков.

Головний конструктор-директор "Сухого" Михайло Стрілець, у свою чергу, заявив, що таке покриття новому винищувачу взагалі без потреби: мовляв, завдання непомітності на Су-57 вирішують інші параметри - форма планера, а також здатність розвивати надзвукову швидкість на максимальному режимі, а не тільки в форсажі; спеціальне покриття на ньому лише на ліхтарі і певних елементах планера, додав він.

Читайте також: 246 нових Boeing 737 MAX8 попереджені про збої у системах контролю польоту - FAA

Су-57 - перспективний російський важкий винищувач, яким планується замінити застарілий Су-27, що впритул підходить до модернізаційної стелі. Розробка Су-57 велася у рамках проекту "ПАК ФА" (перспективний авіаційний комплекс фронтової авіації), літаку було надано заводський індекс Т-50.

Незважаючи на те, що свій перший політ Су-57 провів ще у 2010 році, а за сім років було виготовлено дванадцять випробувальних зразків, Міністерство оборони Росії не планує замовляти ці літаки масово - в період з 2019 по 2027 рік російські військово-повітряні сили поповнять лише 12 таких машин, з яких лише дві останніх будуть повністю відповідати вимогам серійного виробництва даного проекту. У Росії аргументують небажання масово закуповувати цей літак тим, що високотехнологічний винищувач вийшов досить дорогим і складним у виробництві і може бути з успіхом замінений на більш простий і дешевий Су-35.

До речі, нагадаємо, що 10 листопада Військово-повітряні сили Індонезії в особі свого представника Нов'яна Сам'єги заявили про загрозу зриву укладеного у лютому 2018 року контракту на придбання російських винищувачів Су-35 через можливі санкції США. Втім, святе місце порожнім не буває; зазначається, що Індонезія у якості альтернативи для Су-35 розглядає американський винищувач Viper F-16, який виробляє компанія Lockheed Martin.

За матеріалами: Телеканал "Звезда" /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №28, 20 липня-26 липня Архів номерів | Зміст номеру < >