У Британії вперше заборонили рекламу через використання гендерних стереотипів - Світ - dt.ua

У Британії вперше заборонили рекламу через використання гендерних стереотипів

14 серпня, 13:35 Роздрукувати

У червні цього року у Великій Британії заборонили використовувати у рекламі гендерні стереотипи.

Телевізійні реклами американської компанії Mondelez і німецького виробника автомобілів Volkswagen вперше заборонили згідно з новими правилами проти використання гендерних стереотипів у Великій Британії. Про це повідомляє BBC. 

Компанія Mondelez у рекламі сиру "Філадельфія" показала двох тат, які залишили дитину на конвеєрі в ресторані, бо відволікалися на їжу. Близько 128 глядачів поскаржилися британському регулятору реклами Аdvertising Standards Аuthority (ASA) на рекламу Mondelez.

Глядачі вважали, що "реклама підтримує шкідливий стереотип про те, що чоловіки не здатні піклуватися про дітей й такі некомпетентні, що становлять небезпеку для малюків".

Mondelez відповіли на скарги й зазначили, що показали в рекламі позитивний образ відповідальних чоловіків, які доглядають за дітьми.

У рекламі автомобіля Volkswagen eGolf показали чоловіка з жінкою, які спали в наметі в горах, двох чоловіків-космонавтів, параспортсмена, який готується до стрибка в довжину й жінку, яка сидить біля дитячого візка. 

На рекламу Volkswagen поскаржилися троє людей. Вони заявили, що "реклама закріплювала шкідливі гендерні стереотипи, показуючи чоловіків, які займаються авантюрними справами й жінок, які доглядають за кимось".

Однак Volkswagen зазначили, що "їхня реклама не сексистська, а показує, що турбота за новонародженим відбувається незалежно від статі батьків".

"З рекламою, яка протиставляє чоловічі й жіночі гендерні стереотипи, потрібно поводитися обережно. Йдеться про те, яким може бути загальний ефект від них", — зазначила керівниця розслідувань ASA Джес Ті.

Читайте також: Хлопчики в блакитному, дівчатка в рожевому. Про гендерні стереотипи

У червні цього року у Великій Британії заборонили використовувати у рекламі гендерні стереотипи. Заборона стосується як реклами на телебаченні, так і в інтернеті.

За матеріалами: DT.UA / BBC / Hromadske /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №30, 17 серпня-23 серпня Архів номерів | Зміст номеру < >