Сексуальні домагання - Британський скандал #MeToo, який не може бути розкритий - Світ - dt.ua

У Британії новий скандал #MeToo, але про нього заборонили писати - The Telegraph

25 жовтня, 2018, 13:55 Роздрукувати

Постанова суду зробила незаконною публикацю розслідування щодо сексуальних домаганнях, яке журналісти вели вісім місяців.

© Flickr

Один з великих британських бізнесменів у суді домігся заборони на публікацію розслідування видання The Telegraph фактів сексуальних домагань і зловживань на расовому ґрунті. Ім'я бізнесмена також заборонено розголошувати. Автор пише, що ці звинувачення повинні надати новий поштовх рухові #MeToo, який бореться проти жорстокого поводження з жінками, меншинами з боку роботодавців.

#MeToo здобула всесвітнього розголосу минулого року після того, як з'явилися звинувачення проти голлівудського продюсера Харві Вайнштейна. Британський бізнесмен скористався угоди про нерозголошення (non-disclosure agreements, NDA) для того, щоб змусити жертв домагань мовчати, заплативши їм "кругленьку суму".

Журналісти The Telegraph протягом восьми місяців розслідували звинувачення у знущаннях, залякуваннях і сексуальних домаганнях проти бізнесменів, але суд заборонив розкривати деталі відкупу за угодою про нерозголошення.

Рішення виніс суддя Апеляційного суду сер Теренс Этертон - другий за старшинством суддя в Англії та Уельсі. Його постанова зробила незаконною публікацію інформації про особистість бізнесмена і його компанії, а також звинувачень проти нього і те, якими були суму відкупу від жертв.

Суд назвав поведінку бізнесмена, якого позначив просто "ABC", і звинувачення проти нього як "образливі". У рішенні суду йдеться, що в п'яти випадках "ABC" заплатив своїм п'яти жертвам "істотні суми". І все це було в рамках NDA.

Очікуємо, що, крім відновлення обговорення #MeToo, сам факт, що The Telegraph закрили рот, знову породить спори про використання заборон для обмеження свободи британської преси. Твитнуть Поделиться

Журналісти аргументують це тим, що на відміну передбачуваних жертв бізнесмена, газета не підписувала з "ABC" ніяких угод про нерозголошення, але суд все ж виніс рішення проти видання.

Наголошується, що бізнесмен скликав команду семи адвокатів, заплатив близько 645 тисяч доларів на судові витрати, щоб переконати суд заборонити газеті публікацію.

В постанові Апеляційного суду зазначено: "Суддя Високого суду прийшов до висновку, що при всіх обставинах публікація The Telegraph інформації явно здатна внести істотний внесок у дискусію в демократичному суспільстві, а також, зокрема, внесок у поточну дискусію в галузі суспільних інтересів щодо неправомірної поведінки на робочому місці".

Проте Апеляційний суд не прийняв рішення Високого суду і підкреслив важливість дотримання юридично зобов'язуючих контрактів. В апеляційній інстанції кажуть, що зараз "ймовірно", що бізнесмен може встановити, що його право зберегти це в таємниці переважити будь-які суспільні інтереси. Судді додали, що "є реальна перспектива того, що публікація The Telegraph заподіє негайну, суттєву і, можливо, непоправну шкоду всім заявникам".

Джерела видання розповіли про те, що поведінка "ABC" створює негатив всередині його компаній, а працівники незадоволені поводженням з ними, в тому числі випадками приниження перед іншими співробітниками.

Такі викриття викликають заклопотаність тим, як угоди про нерозголошення використовуються для "засекречування" потенційних злочинів.

Читайте також: Нобелівську премію миру присудили за боротьбу з сексуальним насильством в ході збройних конфліктів

Скандал навколо Харві Вайнштейна вибухнув після того, як газета The New York Times опублікувала розслідування, згідно з яким він, один з найвпливовіших голлівудських продюсерів, багато років мав сексуальні стосунки з підлеглими і молодими актрисами, а після відкуповувався від їхніх звинувачень. Продюсер нібито домагався близькості з ними в обмін на сприяння в кар'єрному зростанні. Після цього, про домагання з боку продюсера повідомили ще кілька актрис, включаючи Ромолу Гарай, Гвінет Пелтроу і Анджеліну Джолі.

У підсумку, Вайнштейна звільнили із заснованої ним компанії. Рада директорів компанії ухвалила рішення про його звільнення 8 жовтня "в світлі нової інформації про його неправомірну поведінку". Фірма вирішила провести внутрішнє розслідування інформації, опублікованої в The New York Times.

Після публікації Вайнштейн публічно розкаявся у своїх вчинках, хоча більшість звинувачень він заперечує.

Вайнштейн в минулому працював над десятками фільмів, які отримали світову популярність, в тому числі над дилогією режисера Квентіна Тарантіно "Вбити Білла" (Kill Bill) і серією фільмів "Крик" (Scream). Він отримав премії Британської академії кіно і телевізійних мистецтв (БАФТА) і "Оскар" за продюсування трагікомедії "Закоханий Шекспір" (Shakespeare in Love, 1998).

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №34, 14 вересня-20 вересня Архів номерів | Зміст номеру < >